Outlook vraagje

20-02-2012 09:49 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als outlook vastloopt terwijl je een mail aan het verzenden bent en je sluit het af..

Wat gebeurt er dan met de email? Kan hem niet vinden in verzonden/draft nou ja nergens eigenlijk...
Het kan zijn dat je hem nog in je inbox kunt vinden. Zonder verzenddatum dus helemaal onder of bovenaan je lijst met mailtjes (afhankelijk van hoe je die gesorteerd hebt).
In je inbox lijkt me sterk, het is geen inkomend mailtje tenslotte (en ook nooit geweest). Ik zou hem inderdaad in drafts verwachten, maar als 'ie daar niet staat is hij gewoon niet tussentijds opgeslagen, en dus spoorloos verdwenen.
Maar hij word niet toch verstuurd?
Tsja, waarom ze in de inbox belanden, ik heb geen idee. Ik weet wel dat ik daar na een crash meerdere keren mail terug gevonden heb.
Ok, maar de vraag staat nog steeds.. ze worden niet alsnog verstuurd?

(dit vraag ik omdat het mailtje absoluut nog niet af was...en als het nu wel verzonden zou zijn volledig verkeerd geinterpreteerd kan worden)
Staat ie niet in de concepten map?
Als hij verstuurd is, staat hij in je verzonden items. Als hij daar niet in staat, kun je er zeker van zijn dat hij niet verzonden is.
PS om dit soort stress te voorkomen, tik ik altijd eerst mijn mailtje en voeg pas als de mail klaar is de ontvanger toe.
@ nummerzoveel : Thanks!!!

@ mivri: Nee echt compleet onvindbaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven