pijler blokeren hoe ging dat ook alweer?

31-08-2011 21:19 34 berichten
Ik heb de mode pijler al onder blokkade staan en nu we een zwanger pijler hebben wil ik die ook blokkeren.

Nou kan ik het toch niet meer vinden. Heb onder mijn viva gekeken want dat leek mij de meest logische plaats maar zonder succes.

Wie weet het wel?
Alle reacties Link kopieren
Bij het tabblad 'Forum' en dan 'Voorkeuren'.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat gebeurt er eigenlijk als je een pijler blokkeert? Zie je die onderwerpen dan ook niet meer in de lijst van nieuwste topics?
avdotja, in de nieuwste wel niet in de 10 laatste.

Dank je him het is gelukt alleen kan je blijkbaar maar 1 pijler tegelijk blokkeren want nu heb ik de mode pijler ineens weer. Vervelend was echt blij met dat blokkeren.
Prettig! Ik zag net dat we een Zwanger pijlerT hebben. Kan hij direct onder de blok. Thnx!
Als je de ctrl toets ingedrukt houdt bij het selecteren van de pijlers kun je er meerdere tegelijk selecteren.
@IBI: Dat zou ik een vraag aan de mods waard vinden of je idd maar 1 pijler kan/mag blokkeren.
quote:Lunax schreef op 31 augustus 2011 @ 21:28:

Prettig! Ik zag net dat we een Zwanger pijlerT hebben. Kan hij direct onder de blok. Thnx!

haha graag gedaan!

Overigens kun je wel dit aanvinken: Geselecteerde pijlers ook niet op voorpagina tonen. Daar staat duidelijk pijlers, meervoud dus. Misschien doe ik iets fout.
he een zwangerpijler? Nog helemaal niet gezien. De kinderpijler was ook wel erg druk...
quote:bertje_ schreef op 31 augustus 2011 @ 21:29:

Als je de ctrl toets ingedrukt houdt bij het selecteren van de pijlers kun je er meerdere tegelijk selecteren.ow kijk toch iets fout gedaan. Ga het even proberen!
mosterd
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 31 augustus 2011 @ 21:27:

avdotja, in de nieuwste wel niet in de 10 laatste.

Dank je him het is gelukt alleen kan je blijkbaar maar 1 pijler tegelijk blokkeren want nu heb ik de mode pijler ineens weer. Vervelend was echt blij met dat blokkeren.Bedankt! Daar ga ik ook even gebruik van maken, heel handig!
gelukt! Ah wat een verademing zal dat zijn. Bedankt!!!
quote:avdotja schreef op 31 augustus 2011 @ 21:31:

[...]

Bedankt! Daar ga ik ook even gebruik van maken, heel handig!welke pijler heb jij geblokkeerd?
Opgelost dus. Fijn

En idd, wat zal het prettig zijn om niet meer al die maandtopics voorbij te zien gaan. En de, wie is er ook zwanger topics. Ik hoop trouwens wel dat de maandtopics ook bij Zwanger blijven. Mooi apart hoekje voor houden
Ik heb zwanger geblokkeerd, wat een enorme lijst met kletsgroepjes.
Jaaah, de Zwangerpijlert moet uit mijn blikveld.
Een zwangerpijler? Die zie ik helemaal niet?
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 31 augustus 2011 @ 21:32:

[...]

welke pijler heb jij geblokkeerd?Psyche en Sex, beetje rare combi i know
quote:Lunax schreef op 31 augustus 2011 @ 21:33:

Opgelost dus. Fijn

En idd, wat zal het prettig zijn om niet meer al die maandtopics voorbij te zien gaan. En de, wie is er ook zwanger topics. Ik hoop trouwens wel dat de maandtopics ook bij Zwanger blijven. Mooi apart hoekje voor houden Hmzzz....blijkbaar niet. De klets/maandtopics staan nog op kinderen
quote:Lunax schreef op 31 augustus 2011 @ 21:38:

[...]

Hmzzz....blijkbaar niet. De klets/maandtopics staan nog op kinderen Misschien zijn dat de topics waarvan de babies al geboren zijn?
De topics worden nog over gezet maar als alle baby's geboren zijn gaan ze weer naar kinderen...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Ik vind de per ongeluk zwanger topics meestal wel de moeite waard

Heb ooit geprobeerd een pijler te blokkeren maar toen bleef ie wel in de top 10 staan. Misschien heb ik iets over het hoofd gezien waarmee je t uit kon zetten.

Je kunt dus de pijler blokkeren en uit de top 10 halen? (en dat ie ook niet bij de nieuwe topics staat)
quote:Magdalan schreef op 31 augustus 2011 @ 21:36:

Een zwangerpijler? Die zie ik helemaal niet?Bij de Z
quote:Magdalan schreef op 31 augustus 2011 @ 21:36:

Een zwangerpijler? Die zie ik helemaal niet?Even F5.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven