prepaid sim in simlock abbo telefoon?

17-01-2011 23:07 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel al zegt:

Kan ik in een toestel waar een simlock van een bepaalde provider op zit, een prepaid simkaart van dezelfde provider stoppen?

Ik denk er nl over na om een mobiel met abonnement aan te schaffen en dan het sim kaartje in mijn huidige simlock vrije telefoon te stoppen, en dan de nieuwe telefoon aan een van mijn kinderen te geven, en daar dan een prepaid sim only voor te kopen.
Yep, als het maar van dezelfde provider is.

Je kunt tegenwoordig je toestel simlock vrij krijgen als hij al een jaar oud is bij je provider.

Of het kost je een tientje bij bepaalde telefoonzaken.
Bedankt!

Ik wist niet zeker of dit kon, of mss alleen bij sommige providers.

Ik meen me te herinneren dat het "vroeger" niet bij alle providers kon.

Ik wilde de vraag algemeen houden, dus niet direct de provider noemen die ik in gedachten had.

Ik had het natuurlijk uit kunnen proberen, een prepaid sim-only heb je al snel voor 10 euro, maar het forum is toch ontzettend handig.

En snel!

Ik ben altijd bang dat er iets fout gaat met simlock vrij maken van je telefoon.
Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor,waarom heb je dan geen sim-only? Is ook heel goedkoop? Nog goedkoper als een prepaidsim.

Ik heb een abbonement van 12 euro en 400 bel en smsminuten.
Echt waar? 12 euro en dan 400 bel en sms minuten?

Ik speur al tijden heel internet af voor een goedkoop abonnement voor mijn zoon. hij is 15 dus hij krijgt geen duur abonnement van mij.

Hij heeft zelf een simlock vrij toestel gekocht, maar deze is uiteraard na 1 jaar niet goed meer .

Wil het liefst een I-phone, maar ja die wil ik eigenlijk ook wel...

Dus vandaar mijn compromis ik een nieuw abonnement in mijn huidige mobiel en hij het toestel met sim-only prepaid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven