printer kopen - waar moet ik op letten?
maandag 2 december 2013 om 16:07
Omdat de patronen van mijn kleuren laser printer vervangen moeten worden, leek het me goedkoper om een nieuwe printer te kopen. Maar welke? Ik ben echt totaal niet op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op printergebied en heb dus geen idee waar ik op moet letten. Nou ja, één ding vind ik wel belangrijk: dat de cartridges lang mee gaan en niet te duur zijn.
Maar wat is beter/handiger: inktjet of laser? En wat voor merk?
Iemand tips?
Maar wat is beter/handiger: inktjet of laser? En wat voor merk?
Iemand tips?
maandag 2 december 2013 om 16:19
Wij hebben van het weekend deze gekocht:
http://www.mediamarkt.nl/ ... %20pixma%20mg7150%20zwart
met de cashback een goede printer, ik ben persoonlijk canon fan dus een ander merk zal ik er niet inkomen. Gister wat foto's uitgeprint..waren net echte afgedrukte foto's via een centrale. Verder heb ik er echt geen verstand van daar heb ik een vent voor.
En idd een printer met wifi is heel handig. Succes met je zoektocht.
http://www.mediamarkt.nl/ ... %20pixma%20mg7150%20zwart
met de cashback een goede printer, ik ben persoonlijk canon fan dus een ander merk zal ik er niet inkomen. Gister wat foto's uitgeprint..waren net echte afgedrukte foto's via een centrale. Verder heb ik er echt geen verstand van daar heb ik een vent voor.
En idd een printer met wifi is heel handig. Succes met je zoektocht.
maandag 2 december 2013 om 16:21
dinsdag 3 december 2013 om 13:42
woensdag 4 december 2013 om 18:17
Ik heb een laserprinter van Dell, basis model. Met volle cartridge kan hij (volgens de fabrikant...) 1500 bladzijden printen...
En nou komt 'ie: als je hem thuis uitpakt blijkt er een speciale afleverings cartridge in te zitten die maar de helft kan printen!
Beeje nogal verneukeratief vind ik
Verder wel goed ding, ik doe er 120 grams papier in voor mooier resultaat
Scannen kan die niet, maar ik kan van een document ook een foto maken en die op mijn PC plaatsen en dan aan een mail bevestigen oid
En nou komt 'ie: als je hem thuis uitpakt blijkt er een speciale afleverings cartridge in te zitten die maar de helft kan printen!
Beeje nogal verneukeratief vind ik
Verder wel goed ding, ik doe er 120 grams papier in voor mooier resultaat
Scannen kan die niet, maar ik kan van een document ook een foto maken en die op mijn PC plaatsen en dan aan een mail bevestigen oid
woensdag 4 december 2013 om 18:20