Quoten op vivaforum

28-02-2013 10:05 23 berichten
Als ik nu quote komt er een lap tekst en daaronder mijn toevoeging.

Bij anderen zie ik het woordje quote en dan in een kader de tekst of een gedeelte daarvan dat ziet er veel duidelijker en netter uit.

Ik gebruik een Ipad weet niet of het daaran ligt of gewoon aan mij .
Alle reacties Link kopieren
Je kunt op computer/laptop een deel van de quote weghalen, zodat duidelijk is op welk stukje je reageert.

Met een i-pad weet ik niet hoe dat werkt.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik zie vooral veel quotes zonder reactie
Dat stukje tekst weghalen lukt wel maar het gaat mij op dat kader er omheen.
Dan schrijf je eerst [ quote ] maar dan zonder spaties en je eindigt met [ / quote ] zonder spaties.

Succes!
iPad maakt niet uit. Die gebruik ik ook en werkt gewoon hetzelfde als de pc ofzo.
quote:Orzoo schreef op 28 februari 2013 @ 10:08:

Ik zie vooral veel quotes zonder reactie

Staat die er niet in dan? Vetgedrukt of schuingedrukt?

t Is mij niet opgevallen nl...
quoteLouba schreef op 28 februari 2013 @ 10:13:

Dan schrijf je eerst [ quote ] maar dan zonder spaties en je eindigt met [ / quote ] zonder spaties.

Succes!/quote

geprobeerd maar nee dus .
druk op het citeer symbooltje, dan zie je de code die de poster heeft gebruikt.
it's a big club and you ain't in it
quote:Als ik nu quote komt er een lap tekst en daaronder mijn toevoeging.

Bij anderen zie ik het woordje quote en dan in een kader de tekst of een gedeelte daarvan dat ziet er veel duidelijker en netter uit.

Ik gebruik een Ipad weet niet of het daaran ligt of gewoon aan mij
Uh het citeer icoontje is toch dat zwarte tekstbalonnetje met die twee komma's rechtsboven iemands bericht ? Die gebruik ik namelijk .

Ben echt een nitwit vrees ik .
quote:Snoesje666 schreef op 28 februari 2013 @ 10:07:

Je kunt op computer/laptop een deel van de quote weghalen, zodat duidelijk is op welk stukje je reageert.

Dan moet je niet zo stom zijn om een belangrijk onderdeel van de quote te verwijderen, zodat er dus geen quote meer staat.

Of met vetmaken van de laatste regel het stukje van [/ quote] ook zwartmaken, dan mislukt de quote ook.

(Algemeen gesproken he.)
Doel je op mij Truffelmafia want ik haal niks weg van de tekst ?
Ah te laat. Ik dacht: Ik zal er wel ff bijzetten dat ik het algemeen bedoelde.
quote:Pretzel66 schreef op 28 februari 2013 @ 10:30:

Uh het citeer icoontje is toch dat zwarte tekstbalonnetje met die twee komma's rechtsboven iemands bericht ? Die gebruik ik namelijk .

Ben echt een nitwit vrees ik .

Dat klopt. Er verschijnt dan een venster met de tekst waarop je reageert tussen quote tekens. En daaronder kan je gewoon je eigen bericht typen.

Alles tussen "{quote} en {/quote} ( maar dan met [,,,] ipv {...} ) is het bericht waar je op reageert. Desgewenst kan je in dat bericht wèl een deel weghalen of juist vet maken (zodat duidelijk is waar jij op reageert)
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Donkeyshot schreef op 28 februari 2013 @ 10:37:

[...]

Dat klopt. Er verschijnt dan een venster met de tekst waarop je reageert tussen quote tekens. En daaronder kan je gewoon je eigen bericht typen.

Alles tussen "{quote} en {/quote} (maar dan met [,,,] ipv {...} is het bericht waar je op reageert. Desgewenst kan je in dat bericht wèl een deel weghalen of juist vet maken (zodat duidelijk is waar jij op reageert)Duidelijke uitleg !
quote:Truffelmaffia schreef op 28 februari 2013 @ 10:36:

Ah te laat. Ik dacht: Ik zal er wel ff bijzetten dat ik het algemeen bedoelde.Geeft niets voelde me niet aangevallen hoor .
Dankjewel Donkeyshot !
I aim to please Anytime Pretzel !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
[ quote][ b][ message=14065003,noline]Nickname schreef op 28 februari 2013 @ 10:33[ /message]:[ /b]

Tekst[/ quote]

Bij een quote moet bovenstaande iig blijven staan. Maar dan zonder spaties. Als er ook maar iets van dit weggehaald word, dan mislukt de quote al.

Je kan alleen tekst weghalen ná de: [/ b] en vóór de [/ quote] (ook zonder spaties). Ik heb ze vetgedrukt.

Zo moeilijk is het niet, echt niet.
quote:Truffelmaffia schreef op 28 februari 2013 @ 10:46:

[ quote][ b][ message=14065003,noline]Nickname schreef op 28 februari 2013 @ 10:33[ /message]:[ /b]

Tekst[/ quote]

Bij een quote moet bovenstaande iig blijven staan. Maar dan zonder spaties. Als er ook maar iets van dit weggehaald word, dan mislukt de quote al.

Je kan alleen tekst weghalen ná de: [/ b] en vóór de [/ quote] (ook zonder spaties). Ik heb ze vetgedrukt.

Zo moeilijk is het niet, echt niet.Nee kijk een kind kan de was doen allemaal bedankt weer wat geleerd !
vóór het stuk te quoten tekst moet staan: [quote]
en ná het stuk tekst moet staan: [/quote]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven