Roamler invite gezocht..

09-04-2012 20:00 586 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een tijdje ben ik aan het proberen in een roamler invite ergens te bemachtigen.

Maar dut lukt steeds (net) niet.

En ik ben zooooooo nieuwsgierig!!

Is er hier iemand die een invite te vergeven heeft??
Top 10, zeg niet welke plaats want dan blijft er helemaal niets over van m'n praivusie :-). Had het ook wel een beetje verwacht want ik had steeds bij de 2e of 3e hint ingestuurd. En jij?Gisteren een Amstelcheck gedaan voor 5 euro, zijn ze vandaag het dubbele, balen.
Ik heb niet meegedaan, snapte er helemaal niks van. Maar top 10 is echt goed zeg. Wow! In mijn supermarkt geeft iemand anders de bier en amstelcheck gedaan, echt jammer want dat was mooi dubbel scoren geweest.
Wie oh wie zou mij kunnen helpen aan een invite? Je zou me er heeeeel blij mee maken!
Ik had 24 punten, dus helaas niet in de top 10. Zeker bij de eerste ronde dacht ik echt veel te moeilijk...
Hi allemaal,

Ik heb helaas nog geen invite weten te bemachtigen

Dus als jullie er nog voor mij 1 hebben dan zou het een heel leuk uiteinde zijn.

Alvast een gelukkig nieuwjaar!!
Ducktales, ik heb antwoord van Roamler. Ik stuur je eerst een mailtje om te kijken of deze aankomt, daarna stuur ik je de activatiecode.
Ik heb je mailtje binnen hoor en ook gereageerd!
Prachtig dit Concept en iedereen is razendnieuwsgierig. Ik zou ook graag meedoen. Wie zou mij willen inviten? Regio noord Nederland...
Is er iemand die mij ook alsje alsjeblieft van een invite kan voorzien? Ben al meer dan een half jaar op zoek maar echt lukken wil het niet...
Ik ben op zoek naar een invite voor mijn ega

Graag via mailadres recordlabelsubscribings apenstaartje gmail punt com.

Thks
Iemand nog op zoek naar een invite?
Ja Smoksje ik ben opzoek naar een invite!! IK woon in de omgeving van Rotterdam
quote:Ladida schreef op 01 februari 2013 @ 10:54:

Ja Smoksje ik ben opzoek naar een invite!! IK woon in de omgeving van RotterdamIk heb je een vriendschapsverzoek gestuurd zodat je je e-mail adres kunt doormailen, die heb ik nodig om de invite naartoe te sturen
Ik heb het verzoek niet gehad. Ik wil wel mn mail adres hier even plaatsen?
doe maar.. ik zal het meteen regelen
o de eerste keer was toch gelukt
gezien en gekopieerd en verzonden!
Dank je!! Ik ga er gelijk mee aan de slag
Ik heb de welkomst opdracht ingediend en moet ik nu wachten tot er iets gebeurd? Ik zie verder geen opdrachten die ik kan doen
Het kan even duren maar als het goed is krijg je een bericht van de mensen van Roamler. Veel plezier!
Ik heb inderdaad bericht terug Grappig hoor al die opdrachten
Iemand nog een invite code over voor een heel fanatieke roamlerer? Wil zo graag meedoen! Woon in Brabant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven