Samsung Galaxy Gio
donderdag 24 november 2011 om 11:31
Sinds kort ben ik in het bezit van een Samsung Galaxy Gio. Deze bevalt goed, mooie foto's maakt hij ook. Gisteravond een pasgeboren baby gefotografeerd en met het kabeltje wat erbij zat, wilde ik de foto's op de PC zetten. Alleen moet ik blijkbaar eerst software downloaden voor Android.
Heetf iemand een goed link, waar ik dit kan downloaden, zodat ik de foto's kan importeren op mijn PC?
Alvast bedankt!
Heetf iemand een goed link, waar ik dit kan downloaden, zodat ik de foto's kan importeren op mijn PC?
Alvast bedankt!
donderdag 24 november 2011 om 12:14
donderdag 24 november 2011 om 13:45
En Samsung is echt ideaal. Maar je kan je telefoon ook gewoon aansluiten aan de pc met een usb-kabel en bij Instellingen -> Draadloos en netwerk -> USB-instellingen kiezen voor Massaopslag. Dan wordt de telefoon gezien als opslagmedium.
Een bluetooth dongle is ook ideaal. Je steekt dat in een usb-aansluiting van je pc en kan via bluetooth bestanden overzetten naar je pc. Via ebay voor een paar euro te koop.
Een bluetooth dongle is ook ideaal. Je steekt dat in een usb-aansluiting van je pc en kan via bluetooth bestanden overzetten naar je pc. Via ebay voor een paar euro te koop.