Samsung Galaxy S4 en Whatsapp: help :-)
zaterdag 22 februari 2014 om 10:52
Hoi allen!
Op de een of andere manier heeft mijn Whatsapp op de Samsung Galaxy S4 besloten dat hij mijn contacten wil overnemen van mijn social media accounts zoals LinkedIn en Facebook. Resultaat: een heeeeeeeeeeeeele lange contactenlijst in Whatsapp. De enige lijst die ik graag wil, is de lijst van contacten die ik zelf in mijn telefoon heb gezet. Hoe krijg ik de link met de social media contacten er weer uit? Iemand die het weet?
Op de een of andere manier heeft mijn Whatsapp op de Samsung Galaxy S4 besloten dat hij mijn contacten wil overnemen van mijn social media accounts zoals LinkedIn en Facebook. Resultaat: een heeeeeeeeeeeeele lange contactenlijst in Whatsapp. De enige lijst die ik graag wil, is de lijst van contacten die ik zelf in mijn telefoon heb gezet. Hoe krijg ik de link met de social media contacten er weer uit? Iemand die het weet?
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
zaterdag 22 februari 2014 om 11:14
quote:bootje_op_de_golven schreef op 22 februari 2014 @ 11:10:
Als ze ook in je contactenlijst staan kun je daar je instellingen aanpassen.Dat staan ze niet. Ik heb in mijn contactenlijst alleen de contacten die ik er zelf heb ingezet. Deze contacten heb ik wel gelinked aan de genoemde social media, maar verder niet. Dus daarom begrijp ik niet waarom in whatsapp ineens al die contacten staan. Ze staan niet in mijn telefoon zelf
Als ze ook in je contactenlijst staan kun je daar je instellingen aanpassen.Dat staan ze niet. Ik heb in mijn contactenlijst alleen de contacten die ik er zelf heb ingezet. Deze contacten heb ik wel gelinked aan de genoemde social media, maar verder niet. Dus daarom begrijp ik niet waarom in whatsapp ineens al die contacten staan. Ze staan niet in mijn telefoon zelf
zaterdag 22 februari 2014 om 11:14
quote:Very__Cherry schreef op 22 februari 2014 @ 11:10:
Nee maar je wilde in je OP toch weten hoe je de link verbreekt?
Zo dus. Er worden nu geen contacten meer toegevoegd, de bestaande moet je handmatig verwijderen.En dat lukt dus juist niet helaas
Nee maar je wilde in je OP toch weten hoe je de link verbreekt?
Zo dus. Er worden nu geen contacten meer toegevoegd, de bestaande moet je handmatig verwijderen.En dat lukt dus juist niet helaas
zaterdag 22 februari 2014 om 11:24
Heb het gevonden.... In de telefoon kun je dus blijkbaar ook contactenlijsten weergeven van je social media. Telefoon is nieuw, dus dat had ik nog niet gevonden. Hierin inderdaad met dat tekentje waar Bianca het over had, de whatsapp-connectie verwijderd. Toen de contactenlijst in mn telefoon weer alleen de ingevoerde contacten laten weergeven en nu is het okay.
En nu staan ze er dus WEER in... heb alleen de telefoon even aan en uit gezet en ze staan er allemaal weer gewoon in
En nu staan ze er dus WEER in... heb alleen de telefoon even aan en uit gezet en ze staan er allemaal weer gewoon in
zaterdag 22 februari 2014 om 14:51
Hij deed hetzelfde met mijn linkedin contacten, dus dat denk ik niet eerlijk gezegd. Heb nogmaals de facebook- en linkedin connecties met dat schakeltje verwijderd en telefoon opnieuw gestart en nu blijven ze (tot nu toe dan) wel weg. Dus hopelijk is het nu toch opgelost...