Samsung Galxy S II

18-05-2011 18:06 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
As 26 mei mag ik van Telfort mijn abo verlengen met een nieuwe mobiel. Nu wil ik heel graag de Samsung Galaxy S II. Maar bij Telfort kost hij bij een abo van 250 min 160 euro. Terwijl dezelfde telefoon bij gelijkwaardige abo's bij vodafone en kpn gratis is!

telfort (http://shop.telfort.nl/telefoons/Samsun ... xy-S2.html)

vodafone (http://www.vodafone.nl/sh ... -galaxy-s-ii/sku51870036/)

kpn (http://www.kpn.com/mobiel ... 22&AddonSubscriptionSkus=)

En nu dus mijn vraag: kan ik naar telfort gaan met de info van hun concurrenten met als doel dat zij dus een gelijkwaardige aanbieding doen? En nu kan je gewoon zeggen, dan wacht je toch 2 maanden extra en stap je over, maar ik kan niet wachten gezien mijn huidige telefoon echt op is.

Bovendien vind ik het eigenlijk ook nogal raar dat exact dezelfde telefoon bij kpn gratis is en bij telfort niet, terwijl telfort van kpn is.

Maar heeft het dus zin om met deze info naar een telfort winkel toe te gaan?
Je kunt altijd telfort hierover bellen en zelf een voorstel doen, omdat je anders overstapt. De winkel kan uiteraard ook, maar ik schat via beide wegen je kansen niet echt hoog in. Maar proberen kan altijd natuurlijk!En anders kun je uiteraard je nummer om laten zetten naar vodafone/hi met een nieuw abo ipv verlengen.
Maar hij kost toch maar ¤19 of lees ik nou verkeerd?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Summerdance: bij een abo van 500 min. Ik wil maar 250 minuten...

Thanks, ga morgen idd even bellen, dat scheelt me weer voor niets naar de winkel gaan. En maar even hopen en bidden en het lieve meisje uithangen :-)
Aha, succes met bellen, al denk ik dat je nul komma nul kans maakt en dat de verkoper aan de andere kant je minzaam uit zal lachen....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
j
En waarom niet overstappen naar een andere provider en opzeggen bij Telfort. Het kost je een maand beltegoed (wat opweegt tegen de 160 euro bijbetalen).
En waarom anders niet gaan voor de Galaxy S in plaats van de 2? Die is wel gratis neem ik aan...

Ik zit ook te twijfelen wat ik ga doen straks; bijbetalen voor de twee of gewoon de Galaxy zonder bijbetalen.
668, the neighbour of the Beast
Ik heb hem besteld maar hij is nog niet binnen bij HI.

Ze hebben nu een aanbieding ¤15,- korting op je abbo.

Ik neem 300 min en ben dan nu ¤26,45 kwijt en na 12 maanden 43,- euro.

Kijk maar:

www.hi.nl

Ik ben al 7 jaar hi prepaid gebruiker en heel erg tevreden.
Oja bij mijn nieuwe abbo is ie ook gratis
Zo kan ik het ook Mupke, maar ik ga geen 45 euro per maand betalen

Ik betaal 30 en dat vind ik gek genoeg. Bij T-Mobile overigens.
668, the neighbour of the Beast
Zoals nu volgens de link bij KPN zou je voor de samsung 2 ook zo'n 50 euro moeten betalen. Maar je betaalt bij elke bundel de eerste 6 maanden maar 25 euro. Na drie maanden is je bundel naar beneden of boven bij te stellen. Bij KPN zou je dus naar een bundel kunnen gaan die de telefoon gratis levert. Die bundel pas je voor de 6 maanden actie om zijn weer bij naar beneden.

Misschien zou je zoiets bij vodafone Telfort ook kunnen doen.

Bij HI werkt dat iig niet want daar kan je nooit lager gaan dan de bundel waar de telefoon mee gekocht is.

Hi is dus ook van KPN maar daar zijn de voorwaarden ook echt anders.
Het Viva forum is papaja.
ik vond tmobile erg duur.en vodafone niet maar die werkt hier niet zo goed
Op dit moment is de actie bij Typhone, 200 minuten bellen T-mobile, eerste 5 maanden gratis het goedkoopste. Je betaald dan 34,50 per maand (eerste 5 maanden niks) en je hoeft niet bij te betalen.

Ik zou absoluut voor de Samsung Galaxy 2 gaan. Wat een toestel zeg! Geweldig!
trouwens komt vanaf volgende week de htc sensation op de markt.

Is ook helemaal te gek.

Voorlopig alleen bij vodafone.
Gewoon even bellen. Op vrijdag, dan zijn ze het meest vrolijk.

In een winkel heeft geen nut. Die krijgen een bepaalde vergoeding op een abonnement en betalen daarvan het toestel.

Kijk ook even naar de nieuwe provider Sizz. Onderdeel van Vodafone.
Ik vind Sizz helemaal niet zo leuk. Bij een beetje normale prijs (voor mij dan) abonnement heb je maar 250 MB in je internetbundel. Daaboven moet je gaan betalen.
Het Viva forum is papaja.
Ik heb nog een tip (als je gaat overstappen van provider, met nummerbehoud uiteraard)

Tmobile heeft nu een actie dat de eerste 5 maanden gratis zijn....

galaxy s II

Ik ben ook bezig met een nieuw abonnement omdat mijn telefoon kapot is gegaan (iPhone + wc..)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven