Samsung telefoon voor kind: welke?
zaterdag 26 maart 2022 om 18:35
zaterdag 26 maart 2022 om 18:50
https://www.coolblue.nl/product/884544/ ... js-5g.html
Ik heb deze toevallig vandaag voor zoon gekocht, die binnenkort 11 wordt.
Draait om de nieuwste (of 1 na nieuwst android) en kan nog jaren meedoen met de updates. Is volgens mij vorig uitgekomen. Door medewerker mediamarkt eb coolblue beiden gezegd dat het een prima telefoon is voor een mooi prijs.
Mijn prijs was ook rond de 200 euro. Deze was net iets duurder, maar nu toevallig in de aanbieding bij coolblue. En andere telefoons rond die prijsklasse zijn vaak net wat ouder.
Ik heb deze toevallig vandaag voor zoon gekocht, die binnenkort 11 wordt.
Draait om de nieuwste (of 1 na nieuwst android) en kan nog jaren meedoen met de updates. Is volgens mij vorig uitgekomen. Door medewerker mediamarkt eb coolblue beiden gezegd dat het een prima telefoon is voor een mooi prijs.
Mijn prijs was ook rond de 200 euro. Deze was net iets duurder, maar nu toevallig in de aanbieding bij coolblue. En andere telefoons rond die prijsklasse zijn vaak net wat ouder.
zaterdag 26 maart 2022 om 19:05
zaterdag 26 maart 2022 om 19:09
Maar wat wil hij dan doen op een telefoon? Volgens mij kan je alle basisdingen al op de goedkoopste telefoons doen.
Wat volgens mij wel verstandig is is om naar de Androidversie te kijken. Want als dat een wat oudere is kan hij op een bepaald moment niet meer updaten en dat heeft dan volgens mij wel weer invloed op de snelheid en mogelijkheden van je telefoon.
Wat volgens mij wel verstandig is is om naar de Androidversie te kijken. Want als dat een wat oudere is kan hij op een bepaald moment niet meer updaten en dat heeft dan volgens mij wel weer invloed op de snelheid en mogelijkheden van je telefoon.
zaterdag 26 maart 2022 om 19:27
We hebben geen oude meer die nog goed werken. De laatste is nu echt op, valt uit zodra je hem van de oplader afhaalt. Dus het wordt tijd voor een nieuwe. Hij wil erop kunnen gamen (Roblox bijv). En als ik de reviews lees dan lijken niet alle Samsung telefoons daar geschikt voor, omdat sommige reviews spreken over Wordfeut en niet veel meer dan dat. Dus dat is wel een vereiste.
Bedankt voor de tips! A12, A22 en de Androidversie gaan op het lijstje om verder te bekijken.
Bedankt voor de tips! A12, A22 en de Androidversie gaan op het lijstje om verder te bekijken.
zaterdag 26 maart 2022 om 19:48
Wil je perse een los toestel kopen? Mijn dochter heeft een a52 met een kleine bundel voor iets van 15 euro per maand. Toestel is normaal iets van 350 euro.
Bij bel simpel hebben ze nu een aanbieding voor 13,50 als je al tmobile producten hebt. Je betaald geen bedrag vooraf voor het toestel en er zit een kleine bel/4g bundel bij.
Bij bel simpel hebben ze nu een aanbieding voor 13,50 als je al tmobile producten hebt. Je betaald geen bedrag vooraf voor het toestel en er zit een kleine bel/4g bundel bij.
if we all light up, we can scare away the dark...
zaterdag 26 maart 2022 om 20:39
Wij waren toevallig ook op zoek naar een Samsung voor onze zoon van 12. Hij gaat naar de middelbare school over een half jaartje.
Enige dat hij graag wilde is fortnite kunnen spelen op zijn mobiel. Daar is een aparte site voor om je type/merk telefoon te checken of je dat erop kan spelen.
Dus mocht je kind een bepaald spel graag willen spelen op zijn of haar mobiel dan zou ik daar even naar kijken.
Wat doet zoon verder op zn mobiel: appen, tiktok, YouTube, google, foto's maken en dus af en toe een spelletje spelen.
We hadden een budget van 300 euro, het werd de Samsung a52. Maar zonder fortnite en een lager budget hadden we voor de a22 gegaan denk ik.
Enige dat hij graag wilde is fortnite kunnen spelen op zijn mobiel. Daar is een aparte site voor om je type/merk telefoon te checken of je dat erop kan spelen.
Dus mocht je kind een bepaald spel graag willen spelen op zijn of haar mobiel dan zou ik daar even naar kijken.
Wat doet zoon verder op zn mobiel: appen, tiktok, YouTube, google, foto's maken en dus af en toe een spelletje spelen.
We hadden een budget van 300 euro, het werd de Samsung a52. Maar zonder fortnite en een lager budget hadden we voor de a22 gegaan denk ik.
Not my circus, not my monkeys
zondag 27 maart 2022 om 10:42
Die heeft mijn man ook, is zeker al een jaar of 3-4 oud. Die zou ik nu niet meer kopen
Onze oudste heeft een A12 (begin 2021 gekocht) en de jongste een M22 (vorige maand gekocht)
Kijk vooral even naar het geheugen. Wij zijn bewust voor 128MB gegaan bij jongste. Oudste had dit ook en toen we die voor jongste kochten heb ik gekeken hoeveel hij gebruikt had, dat was 60MB, daarom vond ik 64 te klein.