Show hier je kerst avatar!

05-12-2009 22:56 808 berichten
Sinterklaas vertrekt als het goed is vannacht weer naar Spanje.

Dus weg met die sinterklaas avatars, en show hier je kerst avatar!

Ik heb mijn appel met mijter al weggehaald, en ben nu druk op zoek naar een kerst avatar.
quote:tyche schreef op 11 december 2014 @ 21:06:

Doe net als bij familie met kerst: de ene op eerste kerstdag, de ander op de tweede.Dat is een strak plan, maar dan moet ik nu terug naar mijn zomerjurkje. Echt niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 december 2014 @ 02:24:

[...]

Oh wat zijn die oogjes leuk. Hoe doe je dat?

Leuke nieuwe allemaal, Rastan, Jennie, Dreamer, helga en nog een paar, erg leuk allemaal geworden.

Sorry Enn.

Helaas met fotoflex is het mij niet gelukt. Dan maar een vraag die hier al eerder is gesteld zou iemand mij kunnen helpen?
quote:steph schreef op 11 december 2014 @ 23:20:

[...]

Sorry Enn.

Helaas met fotoflex is het mij niet gelukt. Dan maar een vraag die hier al eerder is gesteld zou iemand mij kunnen helpen?Ik zou je graag willen helpen maar ik kan het niet, Enn heeft die van mij gemaakt. Dus geen onwil
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Waarom zeg je : Sorry Enn?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 december 2014 @ 23:22:

[...]

Ik zou je graag willen helpen maar ik kan het niet, Enn heeft die van mij gemaakt. Dus geen onwil Begrijp ik MV, niet iedereen (waaronder ik) kan het.
quote:Enn schreef op 11 december 2014 @ 23:23:

Waarom zeg je : Sorry Enn?Omdat jij zei dat ik de eerste pagina's had moeten lezen vandaar een sorry.
Ow zo. Zal ik het voor je doen? Wat wil je dan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:steph schreef op 11 december 2014 @ 23:24:

[...]

Omdat jij zei dat ik de eerste pagina's had moeten lezen vandaar een sorry.

Ow was jij dat!
quote:Enn schreef op 11 december 2014 @ 23:24:

Ow zo. Zal ik het voor je doen? Wat wil je dan?Graag dank je. Iets kerstachtigs. Graag de brievenbus laten staan als dat gaat.
Ok. Np.
Ik ben al benieuwd wat Enn ervan maakt. Vind het zo heerlijk kneuterig dit, de kerstavatars en Enn (&de anderen) die ze vanuit de kerstgedachten maakt voor anderen. Hoe gezellig is dat!
quote:steph schreef op 11 december 2014 @ 23:23:

[...]

Begrijp ik MV, niet iedereen (waaronder ik) kan het.Nee kwam omdat je mij had gequote met die vraag maar ik heb ook even lief naar Enn gekeken
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Maar jij doet toch altijd de voetbal ava's MV?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 11 december 2014 @ 23:34:

Maar jij doet toch altijd de voetbal ava's MV?Nou geef me niet teveel eer hoor hahahaha. Ik heb idd de avatars oranje gekleurd toen. Maar een hele ava veranderen, daar komt iets meer bij kijken. Bij mij was het een kloddertje oranje hier, een kloddertje oranje daar
Deed je wel mooi.
quote:steph schreef op 11 december 2014 @ 23:44:

Deed je wel mooi.

Het was écht leuk om te doen

Gezellig als het weer komt, nog een paar jaar wachten he? Wat was het gezellig hier op het forum!!!
quote:Enn schreef op 11 december 2014 @ 23:46:

[afbeelding]Oh wat mooi!
Oo die is ook leuk geworden zeg! Goed bezig, Enn.

MV, ik verheug me nu al op je oranje klodders
Enn, die is leuk! Ga hem opslaan en plaatsen als avatar.
Ja, hij is mooi geworden.
quote:mendy schreef op 11 december 2014 @ 23:53:

Oo die is ook leuk geworden zeg! Goed bezig, Enn.

MV, ik verheug me nu al op je oranje klodders Dat staat! Ik heb er ook al weer zin in, zo leuk was het met zijn allen.
Thanks!
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 december 2014 @ 23:59:

[...]

Dat staat! Ik heb er ook al weer zin in, zo leuk was het met zijn allen.

Absoluut.

Dames, bedankt en weltrusten.
Truste

*gaat dromen over twinkelende tepelpiercings en kneuterige kersttafferelen met oranje klodders*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven