Show hier je kerst avatar!
donderdag 11 december 2014 om 23:20
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 december 2014 @ 02:24:
[...]
Oh wat zijn die oogjes leuk. Hoe doe je dat?
Leuke nieuwe allemaal, Rastan, Jennie, Dreamer, helga en nog een paar, erg leuk allemaal geworden.
Sorry Enn.
Helaas met fotoflex is het mij niet gelukt. Dan maar een vraag die hier al eerder is gesteld zou iemand mij kunnen helpen?
[...]
Oh wat zijn die oogjes leuk. Hoe doe je dat?
Leuke nieuwe allemaal, Rastan, Jennie, Dreamer, helga en nog een paar, erg leuk allemaal geworden.
Sorry Enn.
Helaas met fotoflex is het mij niet gelukt. Dan maar een vraag die hier al eerder is gesteld zou iemand mij kunnen helpen?
donderdag 11 december 2014 om 23:22
quote:steph schreef op 11 december 2014 @ 23:20:
[...]
Sorry Enn.
Helaas met fotoflex is het mij niet gelukt. Dan maar een vraag die hier al eerder is gesteld zou iemand mij kunnen helpen?Ik zou je graag willen helpen maar ik kan het niet, Enn heeft die van mij gemaakt. Dus geen onwil
[...]
Sorry Enn.
Helaas met fotoflex is het mij niet gelukt. Dan maar een vraag die hier al eerder is gesteld zou iemand mij kunnen helpen?Ik zou je graag willen helpen maar ik kan het niet, Enn heeft die van mij gemaakt. Dus geen onwil
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 11 december 2014 om 23:25
quote:steph schreef op 11 december 2014 @ 23:24:
[...]
Omdat jij zei dat ik de eerste pagina's had moeten lezen vandaar een sorry.
Ow was jij dat!
[...]
Omdat jij zei dat ik de eerste pagina's had moeten lezen vandaar een sorry.
Ow was jij dat!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 11 december 2014 om 23:30
donderdag 11 december 2014 om 23:43
quote:Nouschi schreef op 11 december 2014 @ 23:34:
Maar jij doet toch altijd de voetbal ava's MV?Nou geef me niet teveel eer hoor hahahaha. Ik heb idd de avatars oranje gekleurd toen. Maar een hele ava veranderen, daar komt iets meer bij kijken. Bij mij was het een kloddertje oranje hier, een kloddertje oranje daar
Maar jij doet toch altijd de voetbal ava's MV?Nou geef me niet teveel eer hoor hahahaha. Ik heb idd de avatars oranje gekleurd toen. Maar een hele ava veranderen, daar komt iets meer bij kijken. Bij mij was het een kloddertje oranje hier, een kloddertje oranje daar
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 11 december 2014 om 23:45
donderdag 11 december 2014 om 23:59
quote:mendy schreef op 11 december 2014 @ 23:53:
Oo die is ook leuk geworden zeg! Goed bezig, Enn.
MV, ik verheug me nu al op je oranje klodders Dat staat! Ik heb er ook al weer zin in, zo leuk was het met zijn allen.
Oo die is ook leuk geworden zeg! Goed bezig, Enn.
MV, ik verheug me nu al op je oranje klodders Dat staat! Ik heb er ook al weer zin in, zo leuk was het met zijn allen.