SMS + wanneer geblokkeerd

22-02-2013 17:02 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Vraagje: wanneer weet je of je geblokkeerd bent door iemand via de sms ( i know, is oud, maar diegene heeft geen whatsapp).

Hij heeft gezegd dat ie mij zou blokkeren op de sms (via een app), maar als ik bij mijn bericht status kijk, staat er 'verzonden.'

Is het dan aangekomen of is het smsje verzonden vanaf mijn telefoon?

Thanks!
Waarom nog berichten sturen naar iemand die dus duidelijk aangeeft geen berichten meer te willen ontvangen? Als hij ze niet heeft geblokkeerd kiepert hij ze ws gewoon weg.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Haha, zit wat in ;) Is een lang verhaal.
Kun je niet zien. En ja hoor, vanaf jouw telefoon is het bericht dan gewoon 'verzonden' alleen komt het bij hem niet meer aan. Hij krijgt ze dus niet. Je telefoon verzendt ze dus naar het 'luchtledige'
Volgens mij kan je gewone smsjes van helemaal niet blokkeren van bepaalde personen. Maar goed.. misschien loop ik achter. En wat Fame al zegt.. waarom iemand gaan sms-en die al aan heeft gegeven daar dus absoluut niet op te zitten wachten. Hou de eer gewoon aan jezelf.
Kan je niet zien, maar als hij niet meer reageert....dan ben je niet leuk, lekker, interessant, geil weet ik veel genoeg
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Met Samsungs kan dit, met andere toestellen niet. Met een app misschien maar dat weet ik niet. Maar dat ga je niet merken hoor. Verder eens, waarom zou je nog wat sturen naar iemand die dat niet wil?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven