Sony T1 E reader

02-11-2011 11:23 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand hem al ?

Hoe bevalt ie ? Ik lees overal slechte reviews omdat de software niet goed zou zijn en Sony nog een updates heeft uitgebracht.. We willen graag een extra e-reader en we hebben al een sony (350) dus we dachten nu weer aan een sony.. Maar door deze nieuwe gaan we wel even twijfelen
Ik heb hem sinds vorige week en ben erg tevreden! Ik heb hiervoor de Sony PRS-650 gehad en weer doorberkocht, omdat ik m'n ipad gebruikte om boeken te lezen. Maar een ereader is daarvoor toch fijner vind ik, dus ik heb de T1 asngeschaft. En ik vind hem ook nog prettiger dan de PRS-650! De software om er boeken mee op te plaatsen werkt heel goed en je hebt nu bijv. ook de optie om tekst te 'pinchen' ( inzoomen mbv 2 vingers, zoals je ook op een ipad kunt doen). Ik ben tot nog toe geen gekke dingen tegen gekomen in het gebruik en ik gebruik hem toch redelijk intensief, dus ik zou zeggen: gewoon kopen!
geen last van beeldfreeze ?
Nee, helemaal geen last van gehad en ook niet (zoals je wel leest in reviews) dat er plotseling vanzelf vooruit werd gebladerd. Echt helemaal geen gekke dingen, maar ik heb hem nog wel maar een week..
Was gister bij Dixons en die waren niet meer zo happig om te hem te verkopen..vonden dat Sony eerst zijn update moest vrijgeven .. Ik kreeg een BeBook in mijn handen gedrukt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven