Spotify upgrade van free naar premium

19-01-2014 16:19 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik maak al een tijd gebruik van een free Spotify abonnement. Omdat de reklame tussendoor me erg stoort en ik graag de liedjes wil downloaden om zonder wifi ook te kunnen luisteren.... heb ik besloten een premium abo te nemen voor 9,99 per maand.

Goed, creditcard gegevens ingevuld en een bevestiging ontvangen per mail. Vervolgens log ik via mn app dus in op mn account, maar het is nog steeds het free account... met reklame en geen liedjes af te spelen zonder WIFI.

Is het de bedoeling dat je een acitivatiecode of iets dergelijke krijgt? Doe ik iets fout?
Nee het duurt soms heel even voor je activatie "doorgedrongen is" op het systeem. Het wil misschien helpen om 1 keer uit te loggen en weer in te loggen. Bij mij duurde het een half uurtje ofzo. En ik wil ook nooit meer zonder!! (Geen aandelen )
Okee, ik hoor nu inderdaad geen reklame meer.

Echter, ik kan de muziek niet " binnenhalen" en off line afluisteren. Op het moment dat ik Off line ga, krijg ik de melding:

U kunt niet afspelen. wilt U online gaan?

grrrrrrrr
Je moet per afspeellijst selecteren dat deze ook offline beschikbaar is, heb je dat al gedaan? En dan even wachten, want dan moet ie ze eerst binnenhalen voordat je offline kan luisteren.
oke, ik ga het proberen.. thanks.
Ik koop altijd kaartje bij kruidvat

Werkt ook goed

Succes
Ik wil dit topic graag gebruiken om een vervolgvraag te stellen over Spotify en dan met name het offline luisteren in de app. Want ik snap er geloof ik niet zoveel van

1. Kun je met een free abonnement liedjes luisteren als je offline bent?

2. Je kunt bij een afspeellijst selecteren dat deze ook offline beschikbaar moet zijn. Klopt het dat je daar de premium variant voor moet hebben?

3. Stel dat ik nu met een premium account instel dat ik een bepaalde afspeellijst offline wil kunnen luisteren. En na een maand heb ik geen premium account meer. Kan ik die ene afspeellijst dan nog steeds offline beluisteren?

4. Als je instelt dat je een afspeellijst offline wilt kunnen beluisteren, 'download' je deze dan ook (want ik lees soms dat je muziek moet downloaden??). En komt deze muziek dan op het geheugen van je telefoon te staan?

5. Als je spotify premium hebt, kun je dan ook offline 'nieuwe' muziek zoeken en 'nieuwe' afspeellijsten maken? Of moet je dan altijd online doen en kun je deze vervolgens offline beschikbaar stellen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven