Steam - gamers op t forum

26-07-2013 20:27 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey!

Ik zit al een tijdje op Steam, maar heb daar eigenlijk nog weinig contacten op gedaan. Ik was benieuwd of er hier nog meer mensen zijn die het leuk zouden vinden nieuwe contacten op te doen. Wellicht tips voor leuke games, samen gamen, of gewoon chatten. Geen idee of hier (pc)-gamers zijn .
If we don't get lost, we'll never find a new route
Ik heb een steam account, maar ik moet er wel bijzeggen dat ik er niet heel actief op ben wat betreft gamen. Ik game vaker buiten steam om zeg maar.

Het contact lijkt me wel leuk! Ik zet alleen liever niet mijn steam account hier openbaar. Ik kan niet vinden hoe je een prive berichtje kan sturen?
Okay, leuk . Ik zal eens uitzoeken hoe ik je berichtje kan sturen.
Hm, probeerde je een bericht te sturen, maar hij geeft een foutmelding met de tekst dat je geen berichten wilt ontvangen :/. Kun je mij wat proberen te sturen?
Wat voor mij werkte: naar je eigen inbox gaan en dan een nieuw bericht maken. Degene aan wie je schrijft zal neem ik aan gewoon de forumnick zijn.
Ik krijg dezelfde melding. Bij mijn voorkeuren stond uit gevinkt dat ik prive berichten wil ontvangen. Ik denk dat het nu wel kan.
Ik zit ook op steam! Heb wel bepaalde spellen die ik regelmatig speel . Ik wil je best toevoegen, je hebt niet veel vrouwen op steam volgens mij
@Asimov, super raar, maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding :/.

@Goedjuh, leuk :)! Inderdaad weinig vrouwen. Weet jij misschien hoe je een privebericht verstuurd/ontvangt hier op t forum? Dan stuur ik je daar mn account gegevens. Probeer dat ook al tijdje te doen naar Asimov, maar ik krijg steeds een foutmelding :(.
Heb t even geloept, en t sturen van een privebericht lijkt praktisch onmogelijk - wat ik las in elk geval. Dus plan b, ik gooi hier een emailadres onder een andere naam in die ik nooit gebruik ;). Als jullie daar een berichtje heen sturen dan geef ik mn juiste emailadres en accountnaam . Hoef ik niet hier al mn gegevens tentoon te spreiden .

marie_264@live.nl
Gemaild
Ook gemaild!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven