Steam - gamers op t forum
vrijdag 26 juli 2013 om 20:27
Hey!
Ik zit al een tijdje op Steam, maar heb daar eigenlijk nog weinig contacten op gedaan. Ik was benieuwd of er hier nog meer mensen zijn die het leuk zouden vinden nieuwe contacten op te doen. Wellicht tips voor leuke games, samen gamen, of gewoon chatten. Geen idee of hier (pc)-gamers zijn .
Ik zit al een tijdje op Steam, maar heb daar eigenlijk nog weinig contacten op gedaan. Ik was benieuwd of er hier nog meer mensen zijn die het leuk zouden vinden nieuwe contacten op te doen. Wellicht tips voor leuke games, samen gamen, of gewoon chatten. Geen idee of hier (pc)-gamers zijn .
If we don't get lost, we'll never find a new route
zondag 28 juli 2013 om 15:37
woensdag 31 juli 2013 om 17:35
@Asimov, super raar, maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding :/.
@Goedjuh, leuk
! Inderdaad weinig vrouwen. Weet jij misschien hoe je een privebericht verstuurd/ontvangt hier op t forum? Dan stuur ik je daar mn account gegevens. Probeer dat ook al tijdje te doen naar Asimov, maar ik krijg steeds een foutmelding
.
@Goedjuh, leuk
woensdag 31 juli 2013 om 17:42
Heb t even geloept, en t sturen van een privebericht lijkt praktisch onmogelijk - wat ik las in elk geval. Dus plan b, ik gooi hier een emailadres onder een andere naam in die ik nooit gebruik
. Als jullie daar een berichtje heen sturen dan geef ik mn juiste emailadres en accountnaam . Hoef ik niet hier al mn gegevens tentoon te spreiden .
marie_264@live.nl
marie_264@live.nl