Stemtopic fotografie: patronen
zaterdag 12 november 2022 om 19:25
De foto van Male is prachtig en het meest professioneel. En dat geldt in ietsjes mindere mate voor de zebra. Maar ik heb gestemd op Vuurenvlam omdat ik die het origineelst invulling vind geven aan het thema. Met minimale middelen. Voor de foto van Male heb je een dure camera nodig. Maar wel heel erg goed geslaagd, met de twee patronen (vlinder en bladnerf).
Ik wil ook wel een keer meedoen, is er alleen nog nooit van gekomen.
impala wijzigde dit bericht op 12-11-2022 19:48
47.01% gewijzigd
.

zaterdag 12 november 2022 om 21:06
Dat valt best mee hoor, ik heb een al wat oudere spiegelreflex en de lens is ook uit het goedkopere segmentimpala schreef: ↑12-11-2022 19:25De foto van Male is prachtig en het meest professioneel. En dat geldt in ietsjes mindere mate voor de zebra. Maar ik heb gestemd op Vuurenvlam omdat ik die het origineelst invulling vind geven aan het thema. Met minimale middelen. Voor de foto van Male heb je een dure camera nodig. Maar wel heel erg goed geslaagd, met de twee patronen (vlinder en bladnerf).

Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 12 november 2022 om 21:21
Je hebt in elk geval een spiegelreflex en een goede lens, ook al was hij niet erg duur. Met een telefoon lukt dit je niet.Maleficent schreef: ↑12-11-2022 21:06Dat valt best mee hoor, ik heb een al wat oudere spiegelreflex en de lens is ook uit het goedkopere segmentik had vooral ontzettend veel geluk met de natuurlijke lichtval erachter.
Ik wil helemaal niks afdoen aan de kwaliteit van je foto hoor, die is top notch. Lang niet iedereen kan deze foto maken met jouw materiaal. Misschien heb ik gewoon een zwak voor de underdog. Vond het idee en de foto van Vuurenvlam erg verrassend.
.

zaterdag 19 november 2022 om 13:08
Ik heb anders wel een telefoon met heel goede cameraimpala schreef: ↑12-11-2022 21:21Je hebt in elk geval een spiegelreflex en een goede lens, ook al was hij niet erg duur. Met een telefoon lukt dit je niet.
Ik wil helemaal niks afdoen aan de kwaliteit van je foto hoor, die is top notch. Lang niet iedereen kan deze foto maken met jouw materiaal. Misschien heb ik gewoon een zwak voor de underdog. Vond het idee en de foto van Vuurenvlam erg verrassend.

zaterdag 19 november 2022 om 21:20
Als het kerst is zie je deze paddenstoelen niet meer, is een echte vroege herfst paddenstoel
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in