Stemtopic fotografie: patronen

12-11-2022 19:14 23 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Een kleine inzending deze keer maar dat mag de pret niet drukken. Wie heeft deze keer de mooiste foto?

Maleficent
Afbeelding

Hendrikje
Afbeelding

Koreveen
Afbeelding

Vuurenvlam
Afbeelding

Wie heeft het mooiste patroon vastgelegd

Totaal aantal stemmen: 60

Maleficent (63%)
Hendrikje (2%)
Koreveen (22%)
Vuurenvlam (13%)
Maleficent. Heel bijzondere foto.

Al vind ik de andere ook erg mooi.
Mooie foto's,

Maleficent, prachtig.
De foto van Male is prachtig en het meest professioneel. En dat geldt in ietsjes mindere mate voor de zebra. Maar ik heb gestemd op Vuurenvlam omdat ik die het origineelst invulling vind geven aan het thema. Met minimale middelen. Voor de foto van Male heb je een dure camera nodig. Maar wel heel erg goed geslaagd, met de twee patronen (vlinder en bladnerf).

Ik wil ook wel een keer meedoen, is er alleen nog nooit van gekomen.
impala wijzigde dit bericht op 12-11-2022 19:48
47.01% gewijzigd
.
Moeilijk kiezen tussen Maleficent en Koreveen. Uiteindelijk voor Koreveen gekozen.
Maleficent, wow wat een kunstige foto.
Gestemd op - wat een verrassing - Male

impala schreef:
12-11-2022 19:25
Maar ik heb gestemd op Vuurenvlam omdat ik die het origineelst invulling vind geven aan het thema. Met minimale middelen.
Lief compliment :heart:
Ik heb gestemd op Koreveen, vanwege het typische patroon van de Zebra. Voor iedereen echt als patroon herkenbaar.
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Maleficent Prachtige artistieke foto.
Voor iedereen een groene tuin
Ik heb op de Zebra gestemd! :heart:
Stressed is just desserts spelled backwards
impala schreef:
12-11-2022 19:25
De foto van Male is prachtig en het meest professioneel. En dat geldt in ietsjes mindere mate voor de zebra. Maar ik heb gestemd op Vuurenvlam omdat ik die het origineelst invulling vind geven aan het thema. Met minimale middelen. Voor de foto van Male heb je een dure camera nodig. Maar wel heel erg goed geslaagd, met de twee patronen (vlinder en bladnerf).

Ik wil ook wel een keer meedoen, is er alleen nog nooit van gekomen.
Dat valt best mee hoor, ik heb een al wat oudere spiegelreflex en de lens is ook uit het goedkopere segment :D ik had vooral ontzettend veel geluk met de natuurlijke lichtval erachter.
Maleficent schreef:
12-11-2022 21:06
Dat valt best mee hoor, ik heb een al wat oudere spiegelreflex en de lens is ook uit het goedkopere segment :D ik had vooral ontzettend veel geluk met de natuurlijke lichtval erachter.
Je hebt in elk geval een spiegelreflex en een goede lens, ook al was hij niet erg duur. Met een telefoon lukt dit je niet.
Ik wil helemaal niks afdoen aan de kwaliteit van je foto hoor, die is top notch. Lang niet iedereen kan deze foto maken met jouw materiaal. Misschien heb ik gewoon een zwak voor de underdog. Vond het idee en de foto van Vuurenvlam erg verrassend.
.
Ik heb op Male gestemd, maar vind de andere foto's ook prachtig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb iedere keer meegestemd, maar dit keer vond ik het moeilijkst om te kiezen. Vind ze, zoals ik al eerder zei, alle vier prachtig! :flirting:

Uiteindelijk op Maleficent gestemd door het patroon in zowel de vleugels als in het blad. :applause:
Ik wil nog even benoemen dat ik die van Hendrikje ook erg mooi vind, maar meer voor het thema herfst.
Pelle schreef:
13-11-2022 12:56
Ik wil nog even benoemen dat ik die van Hendrikje ook erg mooi vind, maar meer voor het thema herfst.
Ik vind het meer kerst
Voor iedereen een groene tuin
Ik had geen datum in de OP gezet tot wanneer er gestemd kan worden, maar de uitslag lijkt me duidelijk. Gefeliciteerd Male! Kom maar op met het nieuwe thema!
Het nieuwe thema is 'de stad'

Ik zal dit weekend even het topic aanpassen :)
Bedankt allemaal voor het stemmen :heart:
Gefeliciteerd Male en leuk nieuw thema!
impala schreef:
12-11-2022 21:21
Je hebt in elk geval een spiegelreflex en een goede lens, ook al was hij niet erg duur. Met een telefoon lukt dit je niet.
Ik wil helemaal niks afdoen aan de kwaliteit van je foto hoor, die is top notch. Lang niet iedereen kan deze foto maken met jouw materiaal. Misschien heb ik gewoon een zwak voor de underdog. Vond het idee en de foto van Vuurenvlam erg verrassend.
Ik heb anders wel een telefoon met heel goede camera :mrgreen: (al zal ik er vast meer uit kunnen halen dan ik nu doe).
GroenTuintje schreef:
13-11-2022 13:00
Ik vind het meer kerst
Als het kerst is zie je deze paddenstoelen niet meer, is een echte vroege herfst paddenstoel 🍄😉
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Leuk nieuw thema, ik heb zin om ervoor op pad te gaan!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven