Tab 4 Laadt Traag Op!

25-02-2016 08:28 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een Samsung Galaxy Tab 4 10.1 pas 2/3 maanden oud. Alleen mijn Tab laadt traag op de stekker is van Samsung 5.3 V en de kabel is ook orgineel van Samsung. Wat is hier aan te doen???

Met Vriendelijke Groeten,

MrBond
En er zit geen garantie op? Bijzonder
quote:JollyJ schreef op 25 februari 2016 @ 08:32:

En er zit geen garantie op? BijzonderIk heb hem op mijn verjaardag gekregen l. Maar helaas zat er geen bon bij!
staan er niet een hoop applicaties open die stroom vreten als jij oplaad?

ps aan degene van wie je hem hebt gekregen de bon vragen.
even nagevraagd aan mijn man die ze reparaard. 9/10 keer kabel kapot of batterij connector naar moederbord zit los. toch dus bon regelen en naar reparateur brengen.
Ik had het ook, maar dat kwam omdat ik hem gebruikte tijdens het opladen. Is ook idd een app die veel stroom gebruikt. Nu ik hem een paar keer zonder te gebruiken heb opgeladen is het een stuk beter. Maar die van mij is inmiddels bijna 1,5 jaar oud. Met een tablet van 2/3 maanden zou ik idd teruggaan. Bon vragen aan degene waarvan je hem gekregen hebt. Of een kopie bankafschrift met de pinbetaling. Dan kunnen ze vaak de bon er wel bij zoeken (mediamarkt iig wel)
Gewoon garantie inderdaad

"Zonder bon geen reclamatie"

- Een consument is niet verplicht een kassabon te overleggen wanneer hij met een ondeugdelijk product terugkomt. Wel kunt u verlangen dat hij aantoont dat het bij u is gekocht.

Trouwens kun je dit vaak ook direct via samsung regelen. Check hun website maar.
Leen wel eerst even een andere oplader van iemand om te testen of het niet gewoon aan de oplader ligt.........
Oh dear, how sad, never mind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven