The Closer vs veamer/iets anders
zondag 29 mei 2011 om 01:21
Ten eerste heb ik geen idee in welk seizoen/welke aflevering van The Closer we inmiddels zitten.
Vanavond gekeken, maar ja... net een 'to be continued aflevering' i.c.m. dat ik volgende week niet kan kijken. Me beetje georienteerd op veamer.nl (nog nooit iets van tv op laptop bekeken) en ik zie daar dingen van seizoen 5 staan terwijl we dacht ik in 6 of 7 zitten.
Wie weet hoe ik de aflevering van 4 juni niet hoef te missen?
Opnemen is geen optie want storing in dvd-recorder.
Vanavond gekeken, maar ja... net een 'to be continued aflevering' i.c.m. dat ik volgende week niet kan kijken. Me beetje georienteerd op veamer.nl (nog nooit iets van tv op laptop bekeken) en ik zie daar dingen van seizoen 5 staan terwijl we dacht ik in 6 of 7 zitten.
Wie weet hoe ik de aflevering van 4 juni niet hoef te missen?
Opnemen is geen optie want storing in dvd-recorder.
zondag 29 mei 2011 om 01:37
Nou thee dan koop je de dvdbox op www.amazon.com
zondag 29 mei 2011 om 13:56
probeer www.sidereel.com daar kun je veel buitenlandse series zien. elke serie is per seizoen en aflevering geordend, makkelijk te vinden. je doet dan search links en dan krijg je een heleboel links, waarvan megavideo het makkelijkst kijkt. je kunt dan alleen maar 70 minuten kijken en dan weer half uur wachten. zo volg ik, woon in buitenland, alles. ben met desperate housewives en 90210 al einde van seizoen!