Touchscreen Samsung reageert niet meer

23-07-2011 19:29 7 berichten
Nouja, de titel zegt het al..

Mn telefoon is kapot, althans dat denk ik. Mn touchscreen reageert nergens meer op. Ik dacht slim te zijn en de batterij er dan maar gewoon even uit te halen, maar als ik die er opnieuw weer in doen, en de telefoon weer aan, dan vraagt ie natuurlijk wel om mijn pincode. En die kan ik dus juist niet invoeren, want hij reageert nergens op. Kan ik dit nog op een of andere manier verhelpen?

Tis trouwens een Samsung S5230
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud is de teefoon? Misschien kan de telefoon voor een schappelijk prijsje gerepareerd worden mocht hij nog niet zo oud zijn. Ik had een ultra touch en die gaf de geest na ruim een jaar. Ik kon al verlengen dus dat was niet zo erg. Maar helaas viel een evt. reparatie net buiten de garantie termijn dus weggegooid maar. Ik kreeg hem dus ook ineens niet meer aan en had ook dat zwarte scherm.
Nouja, het scherm doet het nog wel, ik zie gewoon mn foto enzo, maar hij reageert niet als ik iets in wil typen, alsof ie op slot zit..
-
Dat probleem heb ik gehad met een LG cookie. De telefoon ging gewoon aan maar het scherm reageerde nergens op.

Ik was de bon kwijt dus garantie ging niet op en volgens de medewerker zou repareren niet lukken.

Weggegooid dus.
Misschien een keer of vier de batterij eruit en opnieuw laten opstarten? Of zoals hierboven, via de pc updaten?

Succes!
Bij veel toestellen kun je een fabrieksreset uitvoeren wanneer je de telefoon opstart met de volumeknop ingedrukt (weet niet meer of het up of down is). Hierna kun je een menuutje doorlopen met de volume toesten zonder dat je via het scherm moet werken.

Nadeel is dat je na de reset alles kwijt bent wat op je telefoon staat maar als je er nu toch niet meer bij kunt ...

Misschien voor de zekerheid toch eerst eens rondkijken op inet wat een reparatie kost of wat mensen met een soortgelijk probleem hebben gedaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven