Trojan Horse Generic 17.BAIP
vrijdag 24 september 2010 om 01:27
Oke, dat is dus het virus wat mijn dochter in haar laptop heeft en wat ik er met geen mogelijkheid uit krijg.
AVG vind hem wel maar kan hem blijkbaar niet verwijderen.
Spywarefighter verwijderd hem ook niet.
Ben er al een paar uur mee bezig geweest, maar ik schiet niks op
Ik heb wel een Engelstalige site gevonden waar verteld wordt hoe hij verwijderd kan worden, maar ja....
Mijn Engels is niet slecht, maar technisch Engels gaat me wel boven mn pet.
Komt ook nog bij dat een laptop niet echt mijn ding is en ik weinig tot niks kan met Windows Vista.
Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt
AVG vind hem wel maar kan hem blijkbaar niet verwijderen.
Spywarefighter verwijderd hem ook niet.
Ben er al een paar uur mee bezig geweest, maar ik schiet niks op
Ik heb wel een Engelstalige site gevonden waar verteld wordt hoe hij verwijderd kan worden, maar ja....
Mijn Engels is niet slecht, maar technisch Engels gaat me wel boven mn pet.
Komt ook nog bij dat een laptop niet echt mijn ding is en ik weinig tot niks kan met Windows Vista.
Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt
vrijdag 24 september 2010 om 08:23
vrijdag 24 september 2010 om 12:07
Hallo allemaal.
Ok heb vanacht nog Malwarebytes eroverheen laten gaan, maar die vond hem ook net.
Hij vond wel wat anders, dus dat uur scannen is niet helemaal voor niks geweest.
Ik start nu de laptop even op en laar AVG er nog een keer over lopen, eens kijken hoe het nu zit.
Meer kan ik vandaag niet doen aangezien ik om 1 uur moet werken.
Candy; ik heb AVG er al een keer of 3 overheen gegooid en ik vraag me wel af hoe het nou zit.
hij blijft hem zien.
Nu dus weer, hij gooit ze vrijwel meteen al omhoog
Waarom vind hij ze wel en Spyfighter en Malware niet?
Ok heb vanacht nog Malwarebytes eroverheen laten gaan, maar die vond hem ook net.
Hij vond wel wat anders, dus dat uur scannen is niet helemaal voor niks geweest.
Ik start nu de laptop even op en laar AVG er nog een keer over lopen, eens kijken hoe het nu zit.
Meer kan ik vandaag niet doen aangezien ik om 1 uur moet werken.
Candy; ik heb AVG er al een keer of 3 overheen gegooid en ik vraag me wel af hoe het nou zit.
hij blijft hem zien.
Nu dus weer, hij gooit ze vrijwel meteen al omhoog
Waarom vind hij ze wel en Spyfighter en Malware niet?
vrijdag 24 september 2010 om 12:25
vrijdag 24 september 2010 om 12:51
oh, dochters laptop, is toch niet jouw probleem?
Je kunt haar aanraden eens Hitmanpro eroverheen te gooien:
http://www.freeprograms.n ... re&subp=beschrijving&id=8
Dat downloadt verschillende antivirus en atispywareprogramma's, en voert ze uit. Als ze het dan nog niet kwijt is.
Je kunt haar aanraden eens Hitmanpro eroverheen te gooien:
http://www.freeprograms.n ... re&subp=beschrijving&id=8
Dat downloadt verschillende antivirus en atispywareprogramma's, en voert ze uit. Als ze het dan nog niet kwijt is.
Beklaag je niet over de duisternis, steek een kaars aan.
donderdag 7 oktober 2010 om 19:20
Hey iedereen,
mijn vriend had precies hetzelfde op zijn laptop, dus wat wij hebben gedaan:
een raar mailtje in zijn inbox verwijderd, van een of ander meisje die met een quiz 1500 euro had gewonnen. Daarna las ik wat tijntje zei: met windows Vista naar Taakbeheer, Processen.
Toen hebben we msnd.exe verwijderd en het virus was weg, volgens AVG Free.
thanks tijntje =D
mijn vriend had precies hetzelfde op zijn laptop, dus wat wij hebben gedaan:
een raar mailtje in zijn inbox verwijderd, van een of ander meisje die met een quiz 1500 euro had gewonnen. Daarna las ik wat tijntje zei: met windows Vista naar Taakbeheer, Processen.
Toen hebben we msnd.exe verwijderd en het virus was weg, volgens AVG Free.
thanks tijntje =D
zaterdag 9 oktober 2010 om 10:58
Malwarebytes is prima, de gratis versie installeren, kies ervoor om een bureaublad pictogram aan te maken, update laten doen en vervolgens de pc in veilige modus starten. Dit doe je door tijdens het starten op toets F8 te drukken (niet vasthouden) In het keuzescherm kies je voor Veilige modus. Niet schrikken als de pc is opgestart, het beeld ziet er grafisch niet uit. Start nu Malwarebytes, grote kans dat nu de rommel wel wordt verwijderd. S[yware en wormen worden door Windows vaak 'gelocked' waardoor deze tijdens normaal gebruik niet of moeilijk kunnen worden verwijderd.