Trojan verwijderen

26-05-2011 23:40 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar weken schijn ik last te hebben van een variant van een of andere trojan. Ik ben dus een complete digibeet, weet werkelijk niks van computers.

Het bericht dat verschijnt, is als volgt: Win32/kriptik.NO1trojan/Appl.Data/dwmu.exe. Soms kan ik volgens het bericht deleten maar dat durf ik niet omdat er bij staat dat dit gevolgen voor het systeem kan hebben, soms kan ik het in quarantaine doen, doe ik dan en vervolgens telkens weer het bericht dat ik het venster kan sluiten.

Ik gebruik het NOD32 antivirussysteem.

Het begint te irritant te worden dus wie weet wat ik het beste kan doen zonder mijn computer naar de knoppen te helpen?
Een andere virusscanner proberen?
.
google op trojan kriptik

daar komen een aantal sites uit, probeer ze uit. zo kom ik ook altijd van mijn virussen af.

de forums lees ik meestal eerst door, daar staat het makkelijk uitgelegd. en ga niet op de eerste de beste site af, want soms zijn het sites die je nog een virus willen laten downloaden. succes
Hitman pro installeren en laten draaien. Zo kom je er gegarandeerd van af!!!
AVG Free tackelt bij mij alle trojans..
.
Nou, bedankt allemaal voor de info. Dus ga ik maar iets proberen.

Nerd, kan ik de door jou geadviseerde mogelijkheden gewoon van internet plukken en zijn daar kosten aan verbonden?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven