upc digitaal
woensdag 1 juni 2011 om 15:41
stomme vraag: ik heb digitale tv die ik tijdje geleden verandert heb van royaal naar (weet niet meer hoe die heet) 50 zenders ipv de 90 zenders die je bij royaal hebt.
ik wil toch weer terug naar royaal en vraag me af of dat ook via internet kan want geen zin om te bellen......
zit nu te kijken of het op de tv kan (groene knop) maar word niet echt wijzer geloof ik...
ik wil toch weer terug naar royaal en vraag me af of dat ook via internet kan want geen zin om te bellen......
zit nu te kijken of het op de tv kan (groene knop) maar word niet echt wijzer geloof ik...
woensdag 1 juni 2011 om 15:54
BIj UPC moet je overal voor bellen wil je iets snel regelen. Als je ergens op de groene knop drukt voor een royaal abo dan komt de melding dat je dat via de klantenservice kan regelen.
Je kan ze ook via mijnupc mailen. Wanneer het gaat om je contractwijzigen naar iets duurders pakken ze dat best snel op.
Volgens gaat er wel gelijk een nieuw jaar contract in als je iets wijzigt!(dat was tenminste bij mij zo )
Je kan ze ook via mijnupc mailen. Wanneer het gaat om je contractwijzigen naar iets duurders pakken ze dat best snel op.
Volgens gaat er wel gelijk een nieuw jaar contract in als je iets wijzigt!(dat was tenminste bij mij zo )
woensdag 1 juni 2011 om 15:59
MissPhoebe ik ben dan wel benieuwd wat je dan mist van de royaal zenders Ik had royaal en heb nu standaard digitaal en ik mis er eigenlijk niet veel aan. Ja, nickjr, series voor mezelf en uitzending gemist gebruikte ik wel.
Welke zenders kijk je dan uit het royaal pakket?
Ik denk dat bellen/langs de winkel het snelst gaat.
Welke zenders kijk je dan uit het royaal pakket?
Ik denk dat bellen/langs de winkel het snelst gaat.
Het Viva forum is papaja.
woensdag 1 juni 2011 om 17:53