UPC storing in Rotterdam?

20-01-2013 14:48 11 berichten
Edit:

Iedereen dank je wel voor jullie reacties.

Alles doet het in eens weer: internet, telefoon en tv. Ik heb dit nooit eerder meegemaakt dat alles er uit lag.

Kennelijk heeft het openen van een topic geholpen. Dat is de kracht van het forum.

Geen internet-, telefoonverbinding en tv van UPC in Rotterdam.

Zijn er meer mensen die daar last van hebben?

Ik forum nu mobiel.
Op mobiel kan je toch ook googelen? Je kan beter even bij upc.nl kijken lijkt me
Alle reacties Link kopieren
Hier in Rotterdam Kralingen geen UPC storing. Alles werkt.
Hier in Alexander geen problemen. Heb je UPC al gebeld?
Op de website van UPC gekeken. Volgens de website is geen storing bekend.

Heb trouwens ook al de UPC zwarte doos gereset. Dat hielp niet.

Ik ga maar eens UPC bellen.
Centrum geen storing. Overigens heb ik in het verleden bij vorst en sneeuw wel storingen gehad.
verba volant, scripta manent.
Iedereen dank je wel voor jullie reacties.

Alles doet het in eens weer: internet, telefoon en tv. Ik heb dit nooit eerder meegemaakt dat alles er uit lag.

Kennelijk heeft het openen van een topic geholpen. Dat is de kracht van het forum.
Ik zat altijd in de stress als ik geen internet verbinding had Sinds de smartphone is dat verleden tijd.
GreetBs, Ik was ook blij dat ik nog internet op mijn smartphone heb. Zou haast niet meer zonder kunnen.
Eigenlijk moet de TV het gewoon doen, de kastjes (als je digitale TV hebt) staan los van je modem. Als bij mij de boel uitvalt, bijv. door werkzaamheden die vooraf worden aangekondigd, doen telefoon en internet het niet maar de TV wel.
verba volant, scripta manent.
Hier in Rotterdam prins Alexander ook geen storing gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven