Vaak inloggen kpn app (tv kijken)
maandag 28 juli 2025 om 19:58
Een vraag voor kpn smarttv gebruikers.
Iheb sinds deze week glasvezel en kijk nu televisie via de app van kpn op mijn smart tv. Hoewel dat wel wennen is bevalt het redelijk goed.
Waar ik wel van baal is dat ik vrijwel iedere dag opnieuw moet inloggen op de kpnapp op de tv, soms zelfs 2x per dag .
Hebben jullie dat ook of is dat op te lossen of hoort dat er gewoon bij?
Vandaag geprobeerd met de kpn te bellen maar daar was geen doorkomen aan.
Iheb sinds deze week glasvezel en kijk nu televisie via de app van kpn op mijn smart tv. Hoewel dat wel wennen is bevalt het redelijk goed.
Waar ik wel van baal is dat ik vrijwel iedere dag opnieuw moet inloggen op de kpnapp op de tv, soms zelfs 2x per dag .
Hebben jullie dat ook of is dat op te lossen of hoort dat er gewoon bij?
Vandaag geprobeerd met de kpn te bellen maar daar was geen doorkomen aan.
maandag 28 juli 2025 om 20:08
Dit herken ik deels, ik heb ook kpn glasvezel. Ik heb het niet bij kpn zelf (open direct in kpn omgeving), maar wel als ik bv YouTube app daarna open, dan moet ik altijd mijn account weer selecteren.
pochacco wijzigde dit bericht op 29-07-2025 06:36
Reden: Quoten, terwijl ik dat helemaal niet wil
Reden: Quoten, terwijl ik dat helemaal niet wil
56.69% gewijzigd
If chocolate can't fix it, it's a real problem
maandag 28 juli 2025 om 20:09
Ik heb dat probleem niet. Wat ik soms wel heb is dat het geluid wegvalt of hapert en dat het kastje soms opeens opnieuw opstart. En de laatste paar weken laden apps soms slecht. Heel irritant.
Oja bij Youtube moet ik ook steeds mijn account selecteren en soms ziet ie de youtube account niet en alleen mijn Gmail. (Ik had al een Youtube account voordat Gmail kwam en heb die nooit samengevoegd)
Oja bij Youtube moet ik ook steeds mijn account selecteren en soms ziet ie de youtube account niet en alleen mijn Gmail. (Ik had al een Youtube account voordat Gmail kwam en heb die nooit samengevoegd)
maandag 28 juli 2025 om 20:44
Ik heb ook glasvezel van KPN en dat probleem gelukkig niet. In geen enkele app trouwens. Geloof sowieso niet dat ik ooit ingelogd heb op de KPN app? Ik doe gewoon de TV aan en dan kan ik TV kijken en zie ik apps.
Soms wel als ik lang tv kijk begint het geluid ineens te haperen en moet ik even dat tv kastje ding uit en aan zetten en dan is het weer goed.
Soms wel als ik lang tv kijk begint het geluid ineens te haperen en moet ik even dat tv kastje ding uit en aan zetten en dan is het weer goed.
Gewoon _melon met login problemen
maandag 28 juli 2025 om 20:52
Wat jij beschrijft herken ik, want eerst keek ik via een tv kastje. Dat heb ik nu niet meer, ik kijk draadloos met alleen de tv en de app op de tv._melon2 schreef: ↑28-07-2025 20:44Ik heb ook glasvezel van KPN en dat probleem gelukkig niet. In geen enkele app trouwens. Geloof sowieso niet dat ik ooit ingelogd heb op de KPN app? Ik doe gewoon de TV aan en dan kan ik TV kijken en zie ik apps.
Ik twijfel of ik niet toch weer via een tv kastje zal gaan kijken, en alles toch weer zal bekabelen. Vond hoe het eerst was handiger werken.
Nu met de glasvezel wel veel beter beeld!
maandag 28 juli 2025 om 23:53
Je kijkt op de goedkoopst mogelijke wijze tv want je neemt niks af van de provider. Eigenlijk is het vergelijkbaar met de app van KPN op je telefoon.
Een “kastje” van de provider zal een betere beleving geven want is speciaal daarvoor gemaakt.
Overigens is de kwaliteit van TV bij glasvezel om te huilen, zowel via “kastje” als app. Als het je daar om te doen is moet je bij Ziggo zijn. Het tv product van Ziggo is superieur. Ook altijd lachen als de bal al in het netje ligt (bij Ziggo) en je 5 seconden later de buren hoort juichen.
Een “kastje” van de provider zal een betere beleving geven want is speciaal daarvoor gemaakt.
Overigens is de kwaliteit van TV bij glasvezel om te huilen, zowel via “kastje” als app. Als het je daar om te doen is moet je bij Ziggo zijn. Het tv product van Ziggo is superieur. Ook altijd lachen als de bal al in het netje ligt (bij Ziggo) en je 5 seconden later de buren hoort juichen.
dinsdag 29 juli 2025 om 02:40
dinsdag 29 juli 2025 om 08:38
@Mzbree, kpn is super helder. Daar gaat het me niet om. Ik neem kpn tv af van de kpn. Je kunt geen kpn tv kijken zonder een abonnement.
Kijk verder nooit voetbal, of dat gedeelte van de stukje wel klopt kan ik niet beoordelen.
Mogelijk ga ik wel weer via kastje kijken, dat is verder ook gratis bij de kpn.
Ging mij om dat ik geen kabels wilde trekken.
Kijk verder nooit voetbal, of dat gedeelte van de stukje wel klopt kan ik niet beoordelen.
Mogelijk ga ik wel weer via kastje kijken, dat is verder ook gratis bij de kpn.
Ging mij om dat ik geen kabels wilde trekken.
dinsdag 29 juli 2025 om 08:54
Het gaat niet alleen om “helder” beeld. Zolang Ziggo DVB-C blijft aanbieden (in plaats van het inferieure IPTV) is het TV product van Ziggo gewoon niet te evenaren….
https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-bl ... p-de-been/
Verder is glasvezel leuk maar trap niet in de marketing trucs (waarvan Ziggo zichzelf ook gewoon bediend trouwens). Een gemiddeld gezin heeft genoeg aan 50/50… Totaal onnodig om 200/200 of zelfs 500/500 af te nemen.
https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-bl ... p-de-been/
Verder is glasvezel leuk maar trap niet in de marketing trucs (waarvan Ziggo zichzelf ook gewoon bediend trouwens). Een gemiddeld gezin heeft genoeg aan 50/50… Totaal onnodig om 200/200 of zelfs 500/500 af te nemen.
dinsdag 29 juli 2025 om 09:18
Het TV product ja.
Het internet van Ziggo absoluut niet. Nog nooit zo vaak storingen gehad met internet als bij ziggo.
dinsdag 29 juli 2025 om 19:48
Ik heb al zo’n beetje 20 jaar Ziggo (en de voorgangers) en de storingen zijn op 1 hand te tellen.FawleyFlame schreef: ↑29-07-2025 09:18Het TV product ja.
Het internet van Ziggo absoluut niet. Nog nooit zo vaak storingen gehad met internet als bij ziggo.
Er is weinig mis met ziggo. Ook niet met glasvezel trouwens. Allebei prima producten waarbij TV bij Ziggo (naar mijn mening) net iets beter is.
Glasvezel Internet heeft een lagere latency en hogere upload maar dat interesseert mij verder niet.
Als je overigens tevreden bent over glas, lekker houden zo. Maar sommige mensen (niet perse jij hoor) doen alsof glasvezel het beloofde land is en of je internet dan ineens zoveel beter is en het bij Kabel internet als dikke p**p door een trechter gaat…

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in