Vinkjes facebook bericht

04-01-2013 11:22 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Via facebook heb ik een prive bericht gestuurd naar iemand die niet mijn vriend is. Dit is al een paar dagen geleden en nog steeds staat er niet dat vinkje wat je krijgt als het gelezen is. Maar er staat een soort pijltje. Nu kan het natuurlijk zo zijn dat deze persoon het nog niet gelezen heeft, lijkt mij alleen wat onwaarschijnlijk.

Daarna heb ik een prive bericht naar iemand anders gestuurd, die ook mijn vriend niet is en hier is precies hetzelfde! Kan je dus alleen maar berichten sturen naar iemand die je vriend is? Of hebben ze beiden hun berichten niet gelezen?
.
quote:bloempje19 schreef op 04 januari 2013 @ 13:12:

Haha ook geen nieuwe vlam zo snel ben ik niet hoor.

Hmm oke, dan maar hopen dat je wel een reactie terug krijgt Ja, ben ook benieuwd. Maar als het niet zo is, is het ook prima hoor.
Een nieuw gmail account met een nieuw facebook account is zo aangemaakt hoor. Kost maar een beetje meer tijd dan een topic hier openen.
@del_speciaal.. Misschien moet je dan een vriendschapsverzoek sturen om even in contact te komen en daarna kan je t ook weer verwijderen. Wie weet is het hartstikke leuk ?

@Pi.. wat moet ik daarmee? Haha. Schiet ik nog niks mee op.

Weet iemand of je dan ook via een andere manier contact kan opnemen? Iedereen heeft toch een mail adres voor facebook? Of is dit het mail adres waar deze berichten binnen komen?
.
Wat Philein zeg; ik heb mijn FB ook ingesteld zo dat vreemden mij geen berichten kunnen sturen.
quote:bloempje19 schreef op 04 januari 2013 @ 13:51:

@del_speciaal.. Misschien moet je dan een vriendschapsverzoek sturen om even in contact te komen en daarna kan je t ook weer verwijderen. Wie weet is het hartstikke leuk ?

@Pi.. wat moet ik daarmee? Haha. Schiet ik nog niks mee op.

Weet iemand of je dan ook via een andere manier contact kan opnemen? Iedereen heeft toch een mail adres voor facebook? Of is dit het mail adres waar deze berichten binnen komen?

Je kan diegene goochelen? Vaak staan mensen hier en daar wel op het net.

Heb ik ook gedaan en kwam achter een bruikbare email-adres.

Maar ook die ga ik niet gebruiken..haha. Zo wanhopig ben ik niet.
@Penelope. Maar dan krijgt iemand vast ook niet de optie om een bericht te sturen naar je?

@Del_speciaal. Hmm dan lijkt het wel heel wanhopig haha. Zoals wat jij zegt

Iemand ervaring trouwens met twitter? is daar een mogelijkheid om prive berichten te sturen?
.
Ja dat kan op Twitter, maar wel pas als de ander jou ook volgt.
Ja, daar kun je privé berichten sturen naar mensen in je contactlijst. Schiet je dus ook niets mee op dan
Hmm lekker dan. Nou dan houd het maar op denk ik :( baal baal!
.
quote:bloempje19 schreef op 04 januari 2013 @ 13:51:

Als je op info klikt krijg je een mailadres te zien wat eindigt op @facebook.

Als je daarheen mailt komt het gewoon bij je facebook priveberichten, net even voor je getest.

Mag ik nu weten waar het om gaat
Dat heeft dus ook geen nut!! Want die priveberichten komen dus bij overige waar ze niet kijken :(

Die optie dus om een berichtje mee te zenden bij een vriendschapsverzoek is ook niet meer?
.
Geen idee TO, of een ander dan wel de optie heeft om een bericht te sturen.
Waarom stuur je geen vriendschapsverzoek? Je doet echt ingewikkeld zeg.
Uhuh, het is ook ingewikkeld ;)
.
Iets is zo ingewikkeld als je het zelf maakt.
Dat is helemaal waar ! Maar ik weet voor 99,9% zeker dat ze mij vriendenverzoek niet accepteren. Zou het, als ik in hun schoenen stond, ook niet doen haha! Moeilijk gedoe he. Was handig geweest als ik kon vertellen wie het zijn. Haha maar dat is totaal off topic
.
quote:bloempje19 schreef op 04 januari 2013 @ 20:42:

Dat is helemaal waar ! Maar ik weet voor 99,9% zeker dat ze mij vriendenverzoek niet accepteren. Zou het, als ik in hun schoenen stond, ook niet doen haha! Moeilijk gedoe he. Was handig geweest als ik kon vertellen wie het zijn. Haha maar dat is totaal off topicJe hebt het verkloot bij mensen en je wil het goed maken. Schrijf een brief en stop die in de brievenbus.
quote:bloempje19 schreef op 04 januari 2013 @ 20:42:

Dat is helemaal waar ! Maar ik weet voor 99,9% zeker dat ze mij vriendenverzoek niet accepteren. Zou het, als ik in hun schoenen stond, ook niet doen haha! Moeilijk gedoe he. Was handig geweest als ik kon vertellen wie het zijn. Haha maar dat is totaal off topic

Nu weet ik het zeker:

Lig de hele nacht wakker van nieuwsgierigheid
Ook dat niet. heb vriendschapsverzoek verstuurd. zie wel of ik een bericht krijg o.i.d.

Je hoeft er geen slapeloze nachten van te hebben hoor!!
.
De nieuwe vriendin van je ex!! Nu weet ik het! Of niet..?

Maarre...spannend hoor, ben benieuwd of je een reactie krijgt.

Heb zelf nog niks gezien..
Poeh die wil ik niet eens spreken haha! Nee het was een ex van mijn ex ;) ik had een vraag aan haar! Ze heeft mijn berichtje gelezen en wat terug gestuurd
.
Woehoe van beide bericht haha jullie zullen wel denken waarom ik met hun contact zoek maarja. Dank jullie wel in ieder geval
.
Nou, ik ben blij voor je dat het opgeschoten is!
quote:bloempje19 schreef op 04 januari 2013 @ 22:11:

haha jullie zullen wel denken waarom ik met hun contact zoek Ja, vertel!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven