viva werkt beroerd

28-01-2015 12:35 775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit een rotforum zeg! Heel traag, en daarnaast ook steeds vastlopen `service unavaiable!´. Ik tref dat met geen een forum zo vaak als dit. Ze doen hier iets niet goed.

En een topic plaatsen doen ze ook niet, want het gebeurt gewoon niet.
Ik wil niet te vroeg juichen, maar na een paar moeizame dagen werkt het nu als een tierelier ..... Snel en foutloos. De TD heeft hard gewerkt!
Weet iemand misschien een ander leuk vergelijkbaar forum?
quote:Florentiner schreef op 05 februari 2015 @ 10:05:

Tjonge, wat zijn sommigen toch hard zeg! Het zijn net mensen die achter de schermen hard bezig zijn het forum goed werkend te krijgen. het is echt niet zo dat er moedwillig allemaal storingen veroorzaakt worden. Sterkte TD!

Niet bekend met hoe dit soort dingen hoort te werken? Ik ken geen enkele grote site die zo onprofessioneel met de technische problemen omgaat.

Natuurlijk zijn er mensen hard aan het werk achter de schermen (daar worden ze ook voor betaald, net als jij en ik als we aan het werk zijn), maar na jaren van dit soort gezeur en de totale knulligheid waarmee het deze keer (weer) gaat is wel duidelijk dat ze lopen te prutsen.
quote:Joyce48 schreef op 05 februari 2015 @ 10:14:

Ik wil niet te vroeg juichen, maar na een paar moeizame dagen werkt het nu als een tierelier ..... Snel en foutloos. De TD heeft hard gewerkt!Nou snel is het forum hier echt niet hoor.
@blijekip

Dat het meer dan knullig is ben ik met je eens. Ook dat het wellicht professioneler kan, dat weet ik niet ik heb er geen verstand van. Maar ik ben er van overtuigd dat de mensen die er mee bezig zijn, hun uiterste best doen ( net als jij en ik tijdens ons eigen werk)

Hoe zou jij het vinden om zo publiekelijk te worden afgezeken terwijl je niets anders doet dan je best? Er bestaat ook nog iets als opbouwende kritiek.
Je wordt niet publiekelijk afgezeken (het is het VIVA forum, niet het NOS 8 uur journaal )

Ik snap je wel, dit is voor mij de eerste keer dat ik het écht zat ben en dus niet meer positief reageer. Maar dat komt ook omdat ik er wel verstand van heb, niet van de techniek, maar wel van hoe je hier professioneel mee om hoort te gaan. Tsja, ik ben het inmiddels eigenlijk ook gewoon zat dat het steeds weer zo gaat, steeds weer zo knullig. Het kan ze blijkbaar niks schelen en de communicatie naar buiten is beschamend onprofessioneel. Doe je werk gewoon goed, dat zie ik hier niet gebeuren. Misschien meer vanuit Sanoma dan vanuit die TD. Mensen hebben echt wel begrip voor problemen, maar de manier dat hier jaar in, jaar uit gaat...op een gegeven moment is het wel klaar met begrip hebben.

Er is wel 1 ding dat Sanoma goed regelt en dat is de SEO, want dat levert traffic en daardoor geld op. En daardoor blijft het VIVA forum toch populair, voor elke vraag heeft het VIVA forum een antwoord (door de gebruikers). Voor alles wat je intypt op Google kom je zo op het VIVA forum uit. Dat maakt dat het forum populair en divers blijft en voor VIVA vind ik toch dat er niet echt een goed alternatief is op het moment. En daar hebben ze geluk mee, want als er een vergelijkbaar alternatief was, was ik allang vertrokken en vele anderen denk ik ook. Dus ja...we doen het ermee en om de zoveel tijd hebben ze weer een knullige actie en na tig jaar worden mensen het wel zat dat het steeds zo gaat.

Man, en nu heb ik genoeg worden hieraan vuil gemaakt. Het is maar internet hè
Inderdaad, de communicatie is bedroevend. De technische mankementen ook (ik bedoel, daar klopt gewoon iets niet, hoe "hard" ze ook werken), maar er gewoon NIKS over zeggen. Tussendoor is er een mod die er iets over zegt, OP HET FORUM, waar het halve land niet op kan. Geen Twitter, geen facebook, geen mails naar de gebruikers.

Je komt op voor de verkeerde.
Ik heb vandaag nog geen Guru gezien!
@Bloes, ik ook niet, maar ook nog geen avatars.....
geen guru, geen avatars, maar net ergens in een topic een grote zwarte balk door een reactie heen. wat is dat nu voor een ongein?
Ik krijg nog steeds foutmeldingen en het duurt een eeuwigheid een topic geopend is. Drama hier! zucht.
Carpe Diem!
Nieuwe feature chinchilla

Hier is het traag, maar het doet het wel.
Enorm traag inderdaad.

nog even off topic, maar iemand vroeg hier naar de kwaliteit vh blad (in vergelijk met het forum). Ik heb gister tijdens een ziekenhuisbezoek in een vrij nieuwe viva gebladerd en ik moet zeggen dat het me niet tegenviel. Kom het blad niet vaak tegen, want koop het niet. Maar nu ik het sinds lange tijd weer even inzag was ik toch positief verrast!
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
quote:Vera8 schreef op 05 februari 2015 @ 12:41:

Enorm traag inderdaad.

nog even off topic, maar iemand vroeg hier naar de kwaliteit vh blad (in vergelijk met het forum). Ik heb gister tijdens een ziekenhuisbezoek in een vrij nieuwe viva gebladerd en ik moet zeggen dat het me niet tegenviel. Kom het blad niet vaak tegen, want koop het niet. Maar nu ik het sinds lange tijd weer even inzag was ik toch positief verrast!Met een miljoen toe zou ik het blad niet eens willen, Kan me niet voorstellen dat het blad super is
En ik mis de oude Viva-app. Nog steeds!!

De 'handige' link op mn mobiel naar de site werkt erg traag en erg op mijn zenuwen.

Bah...
"Wegens grote belangstelling". Jaja, rampenkijkers waarschijnlijk.
verba volant, scripta manent.
Ik krijg steeds die maintenance valhelm in beeld hoor, de hele dag al.

Wat een drama, zo forummen.
quote:Eleonora schreef op 05 februari 2015 @ 14:04:

Ik krijg steeds die maintenance valhelm in beeld hoor, de hele dag al.

Wat een drama, zo forummen.Ik ook. Ze hebben de goeroe vervangen door die stomme helm.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:MarianneDavids schreef op 05 februari 2015 @ 14:04:

"Wegens grote belangstelling". Jaja, rampenkijkers waarschijnlijk.Ze zijn gewoon ons guru gezeur zat. Dus dien ze net alsof het heel druk is.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:MarianneDavids schreef op 05 februari 2015 @ 14:04:

"Wegens grote belangstelling". Jaja, rampenkijkers waarschijnlijk.Ze moeten wat zeggen om te zorgen dat je terug komt
Het werkt hier nog steeds verschrikkelijk beroerd!
Ze krijgen het gewoon niet voor elkaar.
Kan dat vervelende langdurige !onderhoud niet gewoon 'nachts va 2 tot 6 uur ?
Er is een fout opgetreden.

We kunnen deze pagina niet tonen - Dubbele functie: hetzelfde bericht als laatste bericht.

Als je denkt dat er een probleem is met het Viva forum, neem dan alsjeblieft contact met ons op.

Woeha
quote:Florentiner schreef op 05 februari 2015 @ 10:41:

@blijekip

Dat het meer dan knullig is ben ik met je eens. Ook dat het wellicht professioneler kan, dat weet ik niet ik heb er geen verstand van. Maar ik ben er van overtuigd dat de mensen die er mee bezig zijn, hun uiterste best doen ( net als jij en ik tijdens ons eigen werk)

Hoe zou jij het vinden om zo publiekelijk te worden afgezeken terwijl je niets anders doet dan je best? Er bestaat ook nog iets als opbouwende kritiek.

Opbouwende kritiek? .. Ik wil mijn kritiek best opbouwen hoor:

Er komt nu constant in beeld dat het forum klote functioneert "wegens grote belangstelling" .. "dit kan tijdelijk zijn" ..

Wat een lulkoek zeg! Alsof er INEENS een grote belangstelling voor het forum is omdat er INEENS iets nieuws te beleven is! Wat een slappe smoes zeg. Dan neem je je publiek en je klanten dus gewoon niet serieus. Als je een dergelijke smoes durft te gebruiken dan denk je dus dat we een beetje simpel zijn.

Wellicht kan degene die bedacht heeft om deze denigrerende tekst te plaatsen, eens stilletjes in een hoekje gaan zitten om na te denken hoe dat over komt op personen die, ondanks dat het forum waardeloos werkt, toch proberen zo nu en dan hier iets te posten (opbouwende kritiek toch?).

En dan de toevoeging: "het kan tijdelijk zijn" .... ja, muts! Alsof het definitief kan zijn!?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven