viva werkt beroerd

28-01-2015 12:35 775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit een rotforum zeg! Heel traag, en daarnaast ook steeds vastlopen `service unavaiable!´. Ik tref dat met geen een forum zo vaak als dit. Ze doen hier iets niet goed.

En een topic plaatsen doen ze ook niet, want het gebeurt gewoon niet.
Ik was vandaag blij dat ik moest werken.

Hoefde ik me tenminste niet zo te ergeren.

Forum graag in m'n vrije tijd, maar dit is toch wel drama ten top.
En dan ook nog de storingmelding afwisselen met een maintenance melding (en tussendoor kom je dan soms wel, soms niet op het forum). Als er maintenance plaats vind dan ligt het forum er dus gewoon uit.

Dat betekent dus dat ze helemaal niet met maintenance bezig zijn, maar er dus gewoon van alles mis gaat.

Weer een slappe smoes dus, die ons voorgeschoteld wordt alsof we simpel zijn.

....... en bedankt ...... het is al erg genoeg dat de beheerders van dit forum hun eigen werk niet goed doen .... maar dan ook nog de gebruikers behandelen alsof het mongolen zijn neem ik ze erg kwalijk.
Wegens grote belangstelling? Echt? dat heb ik niet gezien. Kan het een cyberaanval zijn dan. Haha. Het werkt de laatste tijd echt bedroevend slecht. Maar het kan van alles zijn. Ik neem ook aan dat men er achter de schermen alles aan doet.

En ach, er is buiten het vivaforum echt nog wel een leven. (Dat hoop ik tenminste echt voor iedereen). Oei de smileys werken ook niet.

Oh ja nu wel.
Straks om 02.00 of 04.00 is er nog steeds een overweldigende belangstelling waardoor het forum niet optimaal werkt.
verba volant, scripta manent.
Nadat ik steeds iemand anders was en niet meer op mijn eigen account kon heb ik een ander forum gezocht en de rest van de dag op dat forum gezeten!
Beste meisjes... dit is de eerste dag dat het forum NIET in de nachtelijke uren offline is. Ik woon in een andere tijdzone dan jullie en heb vooral tijd om te forummen als jullie liggen te slapen.

Maar de afgelopen dagen kwam het daar niet van omdat 'ie gewoon standaard offline was.

Gaat lekker zo...
Geen smileys en geen avatars. Dat laatste is irritant want daar herken ik iedereen aan.
Ik kom hier best graag, maar wat is het eigenlijk een kneuzenforum zeg. En daarmee bedoel ik de ontwerpers en uiteraard niet de schrijvers

Afgelopen dagen: even deed de site het, wilde ik inloggen een foutmelding, 2 seconden erna dat wegens enorme belangstelling de site overbelast was....

Nog even de enorme belangstelling gaat over bij iedereen....
quote:pearle schreef op 06 februari 2015 @ 09:32:

Ik kom hier best graag, maar wat is het eigenlijk een kneuzenforum zeg. En daarmee bedoel ik de ontwerpers en uiteraard niet de schrijvers

Afgelopen dagen: even deed de site het, wilde ik inloggen een foutmelding, 2 seconden erna dat wegens enorme belangstelling de site overbelast was....

Nog even de enorme belangstelling gaat over bij iedereen....Dat kneuzengedoe was niet altijd. Dat roze forum werkte wel.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:voornu schreef op 05 februari 2015 @ 21:32:

Er is een fout opgetreden.

We kunnen deze pagina niet tonen - Dubbele functie: hetzelfde bericht als laatste bericht.

Als je denkt dat er een probleem is met het Viva forum, neem dan alsjeblieft contact met ons op.

WoehaIk zou het woord DENKT veranderen in WEET
quote:DorothyParker schreef op 06 februari 2015 @ 09:34:

[...]

Dat kneuzengedoe was niet altijd. Dat roze forum werkte wel.Ja, dat werkte gewoon zoals het moest, gaf een hoop minder irritatie
quote:DamskoDream schreef op 05 februari 2015 @ 23:53:

Nadat ik steeds iemand anders was en niet meer op mijn eigen account kon heb ik een ander forum gezocht en de rest van de dag op dat forum gezeten! Welke was dat? Ik zoek ook een leuk alternatief. Dit hier is niet meer leuk, teveel gedoe, te traag, gewoon niet leuk meer.
Elk nadeel heeft z'n voordeel.

Ik heb schone ramen
quote:vla-flip schreef op 06 februari 2015 @ 10:01:

Elk nadeel heeft z'n voordeel.

Ik heb schone ramen

...............

Had een smiley willen neerzetten en een succeshandje. Maar zelfs dát werkt hier nog niet....
Lekker zeg, kon mij niet eens inloggen...
Ik schrik me drie slagen in de rondte joh.

Ik klik het forum aan, en het wérkt gewoon!
Wat fijn dat dit topic is geopend.

Kan iedereen lezen dat het een algemeen probleem is.

Dit speelt trouwens al veel langer.

Het is mij al meerdere keren overkomen dat ik er uit werd gegooid en dan korte tijd later stond ik gewoon open alsof ik niet had uitgelogd. Toen kwamen die boodschappen over onderhoud niet.

Ik accepteer niet overal cookies. Gisteren had ik weer een probleem nadat ik woensdag ergens buitenshuis een cookie had geaccepeerd.

En gisteren op de meest gebruikte plek. Ik moest heel veel opnieuw instellen hier. Vandaag kan ik weer normaal gebruiken. (Viva-forum reken ik niet bij normaal.)

korte tijd later : als je langer dan een uur als kort mag beschouwen.
Ja, ongelofeloos!! Ik hoop echt echt echt dat het nu blijft werken...
Time spent with a cat is never wasted
En dan zo'n nietszeggend verhaal op de homepagina over technische achterstand en grote belangstelling...
Hij is weer traag...
Het valt mee op het ogenblik, als ze nu maar de Wet van Murphy lezen: "als iets werkt, blijf er dan af".
verba volant, scripta manent.
Ik krijg steeds de melding dat het forum te druk is en daardoor niet bereikbaar....pffff
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
alles doet het weer, behalve de avatars, die zijn in staking.
Hier weer een paar keer de onderhoudsmelding. En traag
Oh joepie, bij mij doet ie het nog!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven