Vraag over Facebook reacties

09-01-2012 13:29 9 berichten
Misschien een domme vraag maar ik kom er niet uit.

Hoe stop ik de mails die ik ontvang als anderen ook gereageerd hebben op een status waar ik ook op gereageerd heb.

Als ik ergens op reageer wil ik niet nog 25 mailtjes ontvangen van, die en die hebben ook gereageerd op de status van pietje.

Ik heb al verslag verbergen aangeklikt maar dat werkt niet.
Bij accountinstellingen bij meldingen, dan facebook.
Alle reacties Link kopieren
Bij je instellingen. En dan notificaties. Rechtsboven een soort tandwieltje meen ik.
Ik zit inmiddels bij de instellingen, het was het vinkje naast mijn naam, nooit opgekomen op daar op te klikken...

Onderstaande heb ik uitgevinkt, zou dat hem zijn ?

Updates over jouw vrienden op Facebook
Volgens mij heb ik het gevonden, even ergens gereageerd en kijken dan of ik het goed heb. Bedankt.
Als je het over mails in je inbox hebt (hotmail e.d.) kun je als je het mailtje opent onderin link aanklikken dat je hier geen bericht meer van wilt ontvangen.
Heb ik ook een vraag waar ik niet uitkom!

Als ik mobiel op facebook ben krijg ik heel vaak van die meldingen dat mensen een spelletje aan het doen zijn en dat ze dan van alles zoeken. Op de computer krijg ik die meldingen niet. Kan ik dat ergens uitzetten? Want op je mobiel blijf je scrollen!
Als je de applicatieberichten blokt op je pc, dan worden ze ook geblokt op je app.

Anders moet je even naar zn statusupdate van iemand gaan die een spelletje speelt. Als je rechts bovenaan met je muis over het bericht gaat dan zie je daar een vierkantje met een V tje er in. Daar kan je aanklikken "alles verbergen van (spelletje)"
Ik heb FB in het Engels, maar het is: pijltje rechtsboven op je homepagina --> Account settings ---> Notifications --> All notifications en dan de vinkjes uitzetten waar je geen notificatie van wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven