Vraagje Laptop

28-03-2012 11:39 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Ik wilde hier graag even mijn vraag/probleem voorleggen in de hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik heb een laptop gekregen maar kom er niet mee op Internet. Ik doe gewoon de internet kabel erin aan de achterkant, hij maakt ook contact er staat Lan Verbinding, maar als ik op het internet icoontje druk gebeurt er helemaal niks geen foutmelding niks. Als ik ik MSN op wil starten geeft hij aan dat er geen webbrowser ofzo geinstalleerd is. Er zit ook een soort wit vierkant USB ding bij (dit schijnt de modem ofzo te zijn?) maar dat lijkt mij meer voor draadloos inet? Wie o wie kan mij helpen, ik ben niet echt handig hiermee.!
.
Haiii Nerd!

Hhahaha ja denk je dat (* over dat Nerd gen*) :D

Ja gisterenavond zo druk bezig geweest dat het er niet meer van kwam sorry hoor

Maar toen ik vanmorgen op werk binnenkwam dacht oh shit nog even laten weten hoe of wat, dus vandaar .

Leuk topic kwa pc problemen bedoel je? Sure
Nou zit Nerd in wording met een ander probleem

Namelijk het volgende: Ik heb KPN voor televisie en internet ( geen huistelefoon)

Het moet een draadloos modem zijn, echter doe ik alles met kabel. Voor de tv heb ik een Experiabox die ook op het modem aangesloten is, en internet zit gewoon op het modem. Het is dus mogelijk om draadloos te internetten, heb bij de laptop ( wat dus gisteren gebleken is ) een soort van Wifi stick.. hoe kan ik draadloos internetten? via die stick? of? hoe? haha.

Ben het boekje van KPN kwijt ga kijken of ik m ergens kan vinden op google.
.
Hello,

Heb geen vista heb gewoon XP hahah

Maar ben eruit draadloos internet kan, maar KPN accepteerd niet de usb stick die ik heb want dat is een wep ofzo en dat is verouderd dus vandaar dat KPN dit niet accepteerd ben dus verplicht schijnbaar om er 1 van KPN aan te schaffen...
.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven