Vraagje Laptop

28-03-2012 11:39 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Ik wilde hier graag even mijn vraag/probleem voorleggen in de hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik heb een laptop gekregen maar kom er niet mee op Internet. Ik doe gewoon de internet kabel erin aan de achterkant, hij maakt ook contact er staat Lan Verbinding, maar als ik op het internet icoontje druk gebeurt er helemaal niks geen foutmelding niks. Als ik ik MSN op wil starten geeft hij aan dat er geen webbrowser ofzo geinstalleerd is. Er zit ook een soort wit vierkant USB ding bij (dit schijnt de modem ofzo te zijn?) maar dat lijkt mij meer voor draadloos inet? Wie o wie kan mij helpen, ik ben niet echt handig hiermee.!
Mappen lukt nu wel sorry.
Als ik bijv MSN op wil starten zegt tie deze bewerking kan niet worden voltooid omdat er geen standaardwebbrowser kan worden gevonden. Controleer of er een webbrowser is geinstalleerd en of deze is ingesteld als standaard webbrowser
.
.
Ik heb gewoon verbinding er staat LAN-verbinding snelheid 100,0 mbpsstatus :Verbonden maar ik kan niet op internet, als ik er op klik zie je een zandloper en dan niks, er start niks op. Dus tips van Xionz heb ik allemaal geprobeerd maar dan gaf die aan kan Host niet vinden.
.
.
waarschijnlijk werkt de snelkoppeling naar internet explorer niet goed

ga naar start en type internet explorer. selecteer die en start die op.

lukt dat wel?
@ Mikado bij uitvoeren moet ik dat typen? Zoja dan krijg ik te zien kan bestand internter niet vinden controleer blabla
.
ja bij uitvoeren. hmmm dan wordt het lastig

zit je op een mac of een windows pc?

type anders bij uitvoeren eens chrome in
.
.
@ Mikado en Nerd, geeft bij alle namen het zelfde aan.
.
.
@ nerd, hoe zie ik dat onder Firewall
.
.
Koop een Mac, zet 'm aan, selecteer het juiste netwerk, ga naar Safari, klaar.

Next!
.
.
@nerd_: volgens mij heeft ze geen gewoon geen i.e, chrome of wat dan ook.
.
van wie heb je die laptop gekregen?

zit er iets op van outlook express, windows mail?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven