vraagje over telefoon

26-10-2012 17:06 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
heeee nog een vraagje over mijn telefoon! als ik thuis mijn wifi heb aanstaan staat er bovenin een 3G icoontje. dan gebruikt je telefoon toch gewoon zijn data en pakt tie niet de wifi? weet iemand hoe je dat uitzet op de nokia asha 302?
Ik zit nooit op de 3G van mijn provider en gebruik alleen thuis wifi, en ik heb deze instellingen nu staan:

Instellingen -> connectiviteit ->

* Internetverbinding -> eerst vragen

* WLAN -> WLAN zoeken -> uit

Instellingen -> apparaat

* Netwerkmodus: GSM (keus: dual, 3G)

Het was wel heel erg zoeken hoor, maar nu vraagt hij als ik op internet ga of ik op een netwerk wil of via mijn provider!
Super! bedankt voor je antwoord.
quote:Saracenen schreef op 26 oktober 2012 @ 17:32:

Ik zit nooit op de 3G van mijn provider en gebruik alleen thuis wifi, en ik heb deze instellingen nu staan:

Instellingen -> connectiviteit ->

* Internetverbinding -> eerst vragen

* WLAN -> WLAN zoeken -> uit

Instellingen -> apparaat

* Netwerkmodus: GSM (keus: dual, 3G)

Het was wel heel erg zoeken hoor, maar nu vraagt hij als ik op internet ga of ik op een netwerk wil of via mijn provider!heee ik heb hier nog even een vraagje over..als je deze instellingen doet, dan heb je geen last van extra kosten buiten je wifi? ik ga morgen namelijk naar het buitenland en ik wil voorkomen dat ik extra kosten heb!
Je kan vast ergens in je instellingen de gegevensverbinding uitzetten. Dan kan hij in het buitenland ook geen verbinding maken met je 3G.
Extra kosten in het buitenland kun je voorkomen door dataroaming uit te zetten. Moet je even zoeken waar die instelling zit op jouw telefoon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven