vraagje ?!

25-09-2011 18:14 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve viva dames,

ik las vandaag een oude tv wonen, hij ging over relaxen en wonen. Bij de advertenties stond een advertentie van een witte, analoge camera met diverse functies om aparte foto's te kunnen maken. Echt gaaf ! Het was iets met mini diana, maar ik ben zo suf geweest om het niet op te schrijven. Weet een van jullie misschien welke camera ik bedoel ? De richtprijs was volgens het blad ¤60-,

Hartstikke bedankt alvast !!
Als je googlet op 'camera diana mini' krijg je een hoop hits. Misschien daar eens naar kijken?
Daar ben ik inderdaad naar het kijken. Op welke pijler kan ik het beste advies vragen hier ? Weet iemand dat ?
Vooruit http://www.digitalwarehou ... ufacturer=356&order=price
quote:Des_ree schreef op 25 september 2011 @ 18:21:

Daar ben ik inderdaad naar het kijken. Op welke pijler kan ik het beste advies vragen hier ? Weet iemand dat ?Geen idee, maar de link die ik net gaf, daar staat wel een flinke verzameling Diana's
Die site had ik ook al inderdaad ;)

Maar welke nu goed/leuk/praktisch is ? Dacht misschien hier ook wat meer informatie in te kunnen winnen
Dan is het handig als je DAT in je OP zet. Nu vraag je of iemand weet welke je bedoelt, wordt er energie gestoken in het zoeken ernaar, en dan is dat niet voldoende. Beetje jammer!
Da's inderdaad wel handig om in je OP te zetten

Maar op die site staat ook al info over de verschillende camera's. Ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat je precies wil, dus dat moet je misschien ook even duidelijk in de OP zetten
Kun je die oude tv wonen niet achterhalen?
Sorry, had het inderdaad wat duidelijker moeten neerzetten. Nou ik wil deze camera voor 'erbij' zeg maar. Om wat te experimenteren met foto's. Hebben een goede digitale camera die we dan voor de 'normale' foto's gebruiken.

Huis, tuin & keukengebruik dus eigenlijk. Om leuke foto's te maken van onze kleine
Daar staat alleen die advertentie in en daar ging het dus uiteindelijk niet om. TO is op zoek naar meer informatie.
Ik ken die hele camera overigens niet dus ik kan je verder niet helpen

Heb wel even de beschrijvingen gelezen op de site die ik gaf, maar ze doen zo'n beetje allemaal hetzelfde? Wat voor speciaals kon je dan met die camera, volgens de advertentie?
quote:FullHouse schreef op 25 september 2011 @ 18:36:

Daar staat alleen die advertentie in en daar ging het dus uiteindelijk niet om. TO is op zoek naar meer informatie.

Ik snap het niet meer. TO schreef dit:

"Het was iets met mini diana, maar ik ben zo suf geweest om het niet op te schrijven. Weet een van jullie misschien welke camera ik bedoel ?"

Het gaat toch juist om die ene camera van de advertentie?

En het merk en model stonden dus in de advertentie.

Of lees ik het helemaal verkeerd?
En een duidelijke titel is ook wel zo handig.
Ah know`t, tha shunt
Volgens mij weet ik wat je bedoelt TO.

Zoek eens informatie op over lomografie.

http://microsites.lomography.com/diana/

http://microsites.lomography.com/dianamini/products

Staat ie hier tussen?

http://shop.lomography.co ... meras?___store=intl_dutch
Des_ree, 3 uur geleden

Die site had ik ook al inderdaad ;)

Maar welke nu goed/leuk/praktisch is ? Dacht misschien hier ook wat meer informatie in te kunnen winnen

@fanta: dit is een later bericht van TO, waarin de vraagstelling van het hele topic even wordt aangepast. De camera is al lang en breed gevonden, nu gaat het om meer informatie hierover.
Je hebt grofweg het verschil tussen Diana mini, DianaF+ en Diana+.

De Mini werkt met 35mm films, makkelijk verkrijgbaar.

De F+ en + werken op 120 spoel films, zijn wat moeilijker verkrijgbaar en er gaan aanzienlijk minder beelden op een rolletje, daardoor zijn deze foto's duurder.

Verschil tussen F+ en + is de flits.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven