Wat betekent deze smiley?

16-09-2015 10:19 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal! Gisteravond had ik een fantastisch vermakelijk digitaal gesprek en aan het eind hij sloot af met de volgende smiley:

Wie weet wat dit betekent? Ik ben misschien veel te veel gewend aan het emojitoetsenbord, maar ik kom er echt niet uit. En het is natuurlijk een héél belangrijke levensvraag . Eerder gebruikte hij al eens ^^, dus ik vrees dat hij nog een beetje in de oude stijl is blijven hangen.. Maar met welke boodschap wenste hij mij de nacht in...? :D
RRR
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Cavia007 schreef op 22 september 2015 @ 00:14:

Update: ik ben erachter wat het betekende!

Het antwoord.. Helemaal niks, het was toch een typo (kennelijk zot dat bolletje wel op een Frans toetsenbord?) 😂. Dan vind ik dat IK, met mijn cavia, toch het dichtst bij de waarheid zat hoor.
quote:Nouschi schreef op 16 september 2015 @ 10:22:

Nou, staafje en een gaatje. Lijkt mij duidelijk toch
Misschien was hij tijdelijk met links aan het typen
tis goed bedoeld
quote:Miss-Pippilotta schreef op 22 september 2015 @ 00:20:

[...]

Uhmmmmmmm....... Er alsnog betekenis aan gegeven....

Nu maak je ons wel heel nieuwsgierig.

Op een private-date-manier?! Of bedoel je dat helemaal niet en is dat mijn zieke geest? ☺️Nou je zit er niet ver naast hoor (of mijn geest is in gelijke mate verpest..), denk maar in de richting van dit heerlijke liedje

https://www.youtube.com/watch?v=SyxMKqAOygc Dat dit nog geen hit is hier snap ik overigens echt niet
RRR
quote:Nobelenobody schreef op 22 september 2015 @ 08:54:

RRR
quote:Nobelenobody schreef op 22 september 2015 @ 08:54:

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Cavia007 schreef op 22 september 2015 @ 10:05:

[...]

Nou je zit er niet ver naast hoor (of mijn geest is in gelijke mate verpest..), denk maar in de richting van dit heerlijke liedje

https://www.youtube.com/watch?v=SyxMKqAOygc Dat dit nog geen hit is hier snap ik overigens echt niet Ik zei het toch!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En dat terwijl dit:

°\

slappe lul betekent.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven