Wat gaat het forum de laatste tijd weer slecht!

16-06-2021 23:12 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat er ergens al een topic over ging. Maar ik kan gewoon reacties van mij nauwelijks nog geplaatst krijgen. En dingen openen gaat ook niet. Wat is er hier weer allemaal aan de hand? Ben ik de enige die daar last van heeft? (nou maar hopen dat ik dit wél kan plaatsen).

Nee dus. Eerste poging mislukt, opnieuw deze boodschap: Error 503 Backend fetch failed
Nieuwe poging.
iones wijzigde dit bericht op 16-06-2021 23:13
15.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat ook al een tijd, maar als ze stoppen gaan ze er zeker geen geld of tijd in stoppen om iets te verhelpen. Of misschien willen ze ons juist helpen, maken het forum zo slecht dat we het niet zo gaan missen.
Alle reacties Link kopieren
Kreeg net 503 nadat ik wilde posten maar de post was geplaatst.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat het extra druk is vanavond
Tjezus, wat vals
Ja het werkt echt kut. Maar nu maakt het toch niet meer uit. :(
Alle reacties Link kopieren
Tja wereldnieuws. Iedereen bezoekt de site nu.

Je weet er toch wel van he?
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Het forum gaat stoppen. Dus daarom is het hier extra druk vanavond. Dat kan de site niet aan.
Volgens mij weet ze het nog niet.
Alle reacties Link kopieren
miekemv schreef:
16-06-2021 23:27
Volgens mij weet ze het nog niet.
Hoe dan????
Cookielover schreef:
16-06-2021 23:31
Hoe dan????
Nou ik denk als ze op de hoogte was dan weet je waarom. Maar ja, dan moet je al het andere over het hoofd zien :roll:
miekemv schreef:
16-06-2021 23:27
Volgens mij weet ze het nog niet.

Hoe forum je dan, met je ogen dicht?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net in de krant dat het blad stopt. Maar moet het forum dan ook stoppen? Het is een goed lopend forum.
iones schreef:
18-06-2021 08:54
Ik lees net in de krant dat het blad stopt. Maar moet het forum dan ook stoppen? Het is een goed lopend forum.
Lieverd, dat proberen we hierboven te zeggen. De heleboel stopt ermee.
overig/viva-en-het-viva-forum-stoppen/l ... ges/478798
Nog wat topics hieromtrent:

overig/fuck-it-het-is-klaar-tijd-om-te- ... ges/478818


overig/het-grote-waar-verhuizen-wij-naa ... ges/478805


overig/forum-geschiedenis-waar-denk-jij ... s/478804
iones schreef:
18-06-2021 08:54
Ik lees net in de krant dat het blad stopt. Maar moet het forum dan ook stoppen? Het is een goed lopend forum.
Serieus, hoe forum jij dan? Heel het forum staat er al 2 dagen lang vol mee.
Alle reacties Link kopieren
ChagrijnigPrinsesje schreef:
18-06-2021 10:36
Serieus, hoe forum jij dan? Heel het forum staat er al 2 dagen lang vol mee.
Dit.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is het he. Afgelopen 2 dagen nauwelijks op het forum geweest. Eigenlijk zou de libelle dit forum over moeten nemen. Viva is een blad voor wat jongere vrouwen maar de onderwerpen zijn overeenkomstig.
Niemand heeft blijkbaar interesse om het over te nemen. Femme bereidt zich blijkbaar voor op de komst van veel Viva’ers, maar nemen ook niets over, tegen betaling.
Alle reacties Link kopieren
emmalou schreef:
18-06-2021 16:32
Niemand heeft blijkbaar interesse om het over te nemen. Femme bereidt zich blijkbaar voor op de komst van veel Viva’ers, maar nemen ook niets over, tegen betaling.
Ik ben er net geweest, heb me aangemeld. Dezelfde pijlers daar als hier.
Even melden in het bugtopic
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
18-06-2021 16:30
Ja, dat is het he. Afgelopen 2 dagen nauwelijks op het forum geweest. Eigenlijk zou de libelle dit forum over moeten nemen. Viva is een blad voor wat jongere vrouwen maar de onderwerpen zijn overeenkomstig.

Libelle heeft haar eigen forum in augustus 2016 - na jarenlang technisch gedoe en daardoor achteruithollende gebruikersaantallen - afgestoten. Dus ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze staan te springen om het Viva-forum over te nemen :-[
Alle reacties Link kopieren
Weedbee schreef:
18-06-2021 17:52
Libelle heeft haar eigen forum in augustus 2016 - na jarenlang technisch gedoe en daardoor achteruithollende gebruikersaantallen - afgestoten. Dus ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze staan te springen om het Viva-forum over te nemen :-[
Oke, is dat de reden.
iones schreef:
18-06-2021 17:44
Ik ben er net geweest, heb me aangemeld. Dezelfde pijlers daar als hier.
Een aantal pijlers is in gauw toegevoegd deze week.

Maar ik doelde op een formele overname. Femme heeft niet aan DPG hoeven betalen om het forum over te nemen. Het zijn gewoon vivaklanten die zelf overstappen, dat is heel wat anders.
Alle reacties Link kopieren
emmalou schreef:
18-06-2021 18:51
Een aantal pijlers is in gauw toegevoegd deze week.

Maar ik doelde op een formele overname. Femme heeft niet aan DPG hoeven betalen om het forum over te nemen. Het zijn gewoon vivaklanten die zelf overstappen, dat is heel wat anders.
Het maakt mij niks uit.
Het gaat mij om de activiteit op een forum en het publiek wat er komt. Als deze factoren verhuizen naar een bepaald ander forum, dan heb ik iets om mee te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven