Wat heb jij gemaakt met de 3D printer?
maandag 22 december 2025 om 17:21
Er zijn vast wel leden met een 3D printer, toch zag ik nog geen topic. En ik ben wel benieuwd wat voor handige dingen er worden print waar ik zelf nog niet was opgekomen. Dus kom maar op met de fantastische ideëen.
Ik kon zonet de sleutel van de buitenkraan niet vinden, dus die ga ik straks even uitprinten.
Ik kon zonet de sleutel van de buitenkraan niet vinden, dus die ga ik straks even uitprinten.
maandag 22 december 2025 om 17:57
maandag 22 december 2025 om 18:44
Onze zoon (23) heeft er een. Hij heeft meerdere lampjes geprint. Maar ook een knopje van een apparaat dat stuk was heeft hij vervangen. Een ontbrekend speciaal Legosteentje voor iemand anders.
Er rolt regelmatig iets uit de printer, maar vaak is de tweede versie pas goed genoeg en de derde perfect. Het is vooral leuk speelgoed.
Er rolt regelmatig iets uit de printer, maar vaak is de tweede versie pas goed genoeg en de derde perfect. Het is vooral leuk speelgoed.
Iedereen heeft het recht veilig over straat te kunnen gaan.
maandag 22 december 2025 om 19:37
maandag 22 december 2025 om 20:49
Ja precies, de afgebroken onderdeeltjes, dat herken ik wel. Ongelofelijk hoeveel er al door mensen getekend is.
maandag 22 december 2025 om 20:51
Een lampje klinkt als een vrij groot iets, heeft hij dan ook een grote printer?Verbena schreef: ↑22-12-2025 18:44Onze zoon (23) heeft er een. Hij heeft meerdere lampjes geprint. Maar ook een knopje van een apparaat dat stuk was heeft hij vervangen. Een ontbrekend speciaal Legosteentje voor iemand anders.
Goed idee, lego steentjes!
maandag 22 december 2025 om 20:52
Ja hoor, dat kan. Maar dan moet het andere pootje eerst ingescand worden. Misschien is het al door iemand anders al een keer ingescand en gemaakt. Als je zoekt op 3d print en dan het merk van de TV, misschien vind je dan iets herkenbaars.La_Galette schreef: ↑22-12-2025 19:37Misschien een gekke vraag en een beetje off topic, maar ik heb een tv waarbij 1 van de pootjes kapot is. Pootje is online niet los te vinden, zou iemand met een 3d printer zoiets kunnen printen? Ik heb het andere pootje nog wel als voorbeeld.
maandag 22 december 2025 om 21:19
Zover had ik nog niet gedacht, ik ga eens zoeken!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in