Wat is een goede outdoor camera ?
vrijdag 30 juli 2021 om 20:11
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Zóveel camera's en zóveel recensies ...
Wie is er echt tevreden over zijn outdoor camera en waarom?
-budget: €150,-
-terugspreekfunctie
-bij voorkeur gratis terug te kijken beelden (hoeft niet lang bewaard, als ik 's avonds maar kan kijken wat er 's morgens is gebeurd)
Hij is bedoeld om de honden in de gaten te houden als wij niet thuis zijn, dus niet als beveiliging.
Wie helpt?
Wie is er echt tevreden over zijn outdoor camera en waarom?
-budget: €150,-
-terugspreekfunctie
-bij voorkeur gratis terug te kijken beelden (hoeft niet lang bewaard, als ik 's avonds maar kan kijken wat er 's morgens is gebeurd)
Hij is bedoeld om de honden in de gaten te houden als wij niet thuis zijn, dus niet als beveiliging.
Wie helpt?
zaterdag 31 juli 2021 om 00:35
Eufy 2c cam. Wel iets duurder want een Homebase met 2 camera’s kost €199 maar ze zijn vaak in de aanbieding voor €169 Melding op mijn Apple watch en telefoon als er iemand achterom loopt en geen abonnementskosten, terugspreekfunctie maar zit wel vertraging in, en opnames in de app op mijn telefoon zichtbaar. Neemt automatisch op bij beweging. Je kan evt ook de deurbel kopen. Die heeft minder lag bij terugspoelen vind ik.
Enige waar ik wel eens over twijfel is of ze niet te makkelijk mee te nemen/los te schroeven zijn. Maar tot nu toe heel tevreden. Tip: koop bij Amazon. Er is altijd wel een land die ze in de aanbieding heeft en komen direct van de fabrikant
Enige waar ik wel eens over twijfel is of ze niet te makkelijk mee te nemen/los te schroeven zijn. Maar tot nu toe heel tevreden. Tip: koop bij Amazon. Er is altijd wel een land die ze in de aanbieding heeft en komen direct van de fabrikant