Weke goedkope laptop is beter?
maandag 14 oktober 2013 om 12:26
Mijn laptop is helaas overleden en ik heb er een nodig voor mn studie. Ik heb niet zo veel budget en hoef er ook niet zo veel mee te kunnen, dus ik ben op zoek naar een budgetlaptop. Wie kan me daarbij adviseren? Wat ik dus niet hoef te kunnen is gamen of ingewikkelde grafische bewerkingen uitvoeren. Wat ik met name wil is tekstverwerken, en af en toe eens een filmpje of serie kijken.
Hij hoeft niet echt licht te zijn of lange batterijduur te hebben, want voor onderweg heb ik tegenwoordig een ipad.
Ik zat te twijfelen tussen de volgende twee:
De dell inspiron 15, voor 330 euro met intel celeron processor (1.6 gHz), 4gb geheugen en 320 Gb harde schijf.
Of de Packard bell te69kb-1145nl8no voor 350 euro met Amd dual core processor (1.4 ghz), 4 Gb geheugen en 500 gb harde schijf.
Iemand die me kan vertellen wat de slimmere keuze is? Of die voor ongeveer dit bedrag een andere, nog veel betere suggestie heeft?
Hij hoeft niet echt licht te zijn of lange batterijduur te hebben, want voor onderweg heb ik tegenwoordig een ipad.
Ik zat te twijfelen tussen de volgende twee:
De dell inspiron 15, voor 330 euro met intel celeron processor (1.6 gHz), 4gb geheugen en 320 Gb harde schijf.
Of de Packard bell te69kb-1145nl8no voor 350 euro met Amd dual core processor (1.4 ghz), 4 Gb geheugen en 500 gb harde schijf.
Iemand die me kan vertellen wat de slimmere keuze is? Of die voor ongeveer dit bedrag een andere, nog veel betere suggestie heeft?
Zeg maar Spijker.
maandag 4 november 2013 om 22:23