Welk merk stalkt jou?

17-06-2019 10:29 37 berichten
3 maanden geleden heb ik op Pinterest een bed van Auping gepinned. Kek bed en past in onze toekomstige slaapkamer. Verder niet bij nagedacht. Sindsdien zie ik op bijna elke website/social media kanaal/YouTube filmpje advertenties van Auping.

De pin ontpinnen werkte niet, ik zit vast aan Auping. Vóór die pin had ik nog nooit nagedacht over een Auping, nog nooit gezocht op Auping of gepraat over Auping. Nu kom ik er niet meer van af :-[

Ik vertelde dit weekend mijn martelgang op een borrel en verhip: ik bleek niet de enige. De één heeft het met Skoda of een voedseldoos en de ander met Big Green egg.

Dus wie is jouw online-retail-stalker? :sherlock:


Afbeelding
Inderdaad even je cookies wissen, dan ben je er weer vanaf. Dat is hoe ze je tracken.

Ik heb het zelf heel erg met Large, die blijven maar drammen. Je ziet dan ook steeds het artikel wat je bekeken maar niet gekocht hebt.
Lucifer2018 schreef:
17-06-2019 11:25


Op mijn telefoon heb ik helaas Mango die denkt dat ze naast popupreclames en nieuwsbrieven ( blijf uitschrijven) ook smsjes mogen sturen. Echt irritant.

Dat lijkt mij echt heel vervelend!
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
17-06-2019 11:19
Ik heb wel al 2 keer gehad dat we aan tafel zaten te praten over disneyland parijs en ik daarna meteen een advertentie te zien kreeg op instagram :sherlock:
Je telefoon luistert je gewoon af hoor, hoe weet Siri ed anders dat je iets tegen ze zegt.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
*Kettricken* schreef:
17-06-2019 11:22
Wish. Geen idee waarom, ik ben nooit op hun site geweest, laat staan wat gekocht. Maar ze blijven me maar overal achtervolgen.
Ja, die krijg ik ook veel.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
17-06-2019 11:42
Je telefoon luistert je gewoon af hoor, hoe weet Siri ed anders dat je iets tegen ze zegt.
dat is geen nieuws voor mij
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
17-06-2019 11:19
Ik heb wel al 2 keer gehad dat we aan tafel zaten te praten over disneyland parijs en ik daarna meteen een advertentie te zien kreeg op instagram :sherlock:
Oeeh dit heb ik ook! Best beetje eng!
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
17-06-2019 11:49
dat is geen nieuws voor mij
Voor mij ook niet, maar voor veel mensen dus wel. Anders zouden ze ook niet verbaasd zijn dat er zomaar reclames te voorschijn komen mbt iets waar ze het over hadden.

Er is ook een youtubefilmpje over...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Momenteel zijn het vooral H&M en Wehkamp. Die sites heb ik overigens wel recentelijk bezocht.
Alle reacties Link kopieren
"Lees ook".
Niet geschoten is altijd mis
Had ik ook met fietsenwinkel.nl.
Ik had er een fiets gekocht, was binnen anderhalve week te kapot voor reparatie...
Nog maanden gedoe over gehad, tot rechtsbijstand aan toe.

En maar overal de pop ups van ze zien. Bijna driekwart jaar later zie ik ze nu nog regelmatig voorbij komen :facepalm:
anoniem_131446 wijzigde dit bericht op 17-06-2019 14:03
Reden: Grammatica.........
10.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
kintsugi schreef:
17-06-2019 11:13
Heb ik even gedaan. Is dit hem?
Afbeelding
Ja dit is hem
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
GlitterCupcake schreef:
17-06-2019 10:52
Oooooh ja! Die stalkt mij ook.

Ik heb ergens ook nog iets gelezen dat die poster zo algemeen is dat als je kind bijvoorbeeld langer was dan 52cm of zwaarder dan 4 kilo, ze de poster niet kunnen maken :facepalm: Kleintjes kunnen ze ook niet.
Ik heb hem juist gezien voor een heel kleintje (onder de kilo). Maar het was gewoon hetzelfde poppetje herschaald, terwijl de verhoudingen bij zo'n vroeggeborene natuurlijk heel anders zijn. Ze gaan gewoon uit van een standaard lichaamsbouw van een voldragen gemiddelde baby.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven