welke digitale tv ontvanger ziggo?
zondag 13 april 2014 om 12:16
Hoi allemaal,
Ik heb digitale tv van ziggo, met een oud humax ir fox c kastje. Deze krijgt wat gebreken en ik kijk dus uit naar een nieuwe. Maar welke? Er is zoveel aanbod in verschillende prijsklassen...
Wat ik graag wil is helder beeld, geen haperende zenders en ik wil graag gebruik kunnen maken van programma's opnemen (als dat via een externe harde schijf moet vind ik geen probleem) en interactieve tv met films en series on demand van ziggo.
Heeft iemand goede ervaringen en/of tips?
Ik heb digitale tv van ziggo, met een oud humax ir fox c kastje. Deze krijgt wat gebreken en ik kijk dus uit naar een nieuwe. Maar welke? Er is zoveel aanbod in verschillende prijsklassen...
Wat ik graag wil is helder beeld, geen haperende zenders en ik wil graag gebruik kunnen maken van programma's opnemen (als dat via een externe harde schijf moet vind ik geen probleem) en interactieve tv met films en series on demand van ziggo.
Heeft iemand goede ervaringen en/of tips?
zondag 13 april 2014 om 12:21
Je krijgt toch via hun gewoon een apparaat? Ik heb een tijd terug een aanbieding gehad, voor 100 euro een nieuwe humaxx. Was een aanbieding voor nieuwe leden, maar wij waren al lid. Dan was hij 200 euro. Gebeld met ze dat we dan wel over gingen stappen en ineens was hij 99 euro ik ben er heel tevreden over. Het is de iHDR-5200C.
maandag 14 april 2014 om 10:55
Dank jullie wel! Housewive, inderdaad krijg je een kastje via hen, maar de mijne is dus op sterven na dood... En ik kan nu bij Ziggo eentje bestellen, maar op MP wordt ook veel aangeboden. Dus vandaar! Ik neig inderdaad naar een Humax, wat jullie ook al zeggen.
Misschien inderdaad ook een goed idee om eens te bellen en dreigen met overstappen
Misschien inderdaad ook een goed idee om eens te bellen en dreigen met overstappen