Welke telefoon is fijn?

25-05-2011 22:00 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn abonnement van mijn telefoon verloopt binnenkort. Ik heb nu een nokia 6300, al zo'n 4 jaar. Ik vind het nog steeds een fijn klein plat telefoontje, maar ik vroeg me af of het niet eens tijd wordt voor iets nieuws.

Dus vandaar mijn vraag: Welke telefoon is fijn?

Hij moet klein en plat zijn. Liefst een beetje zoals ik nu heb, maar misschien een beetje luxer, iets dat met de tijd meegegaan is?

En is internet op je telefoon aan te raden?

Ben benieuwd naar jullie meningen .

Welk merk telefoon is jouw favoriet?

Totaal aantal stemmen: 30

Nokia (10%)
HTC (17%)
Samsung (17%)
Iphone (43%)
BlackBerry (7%)
LG Geen stemmen
Sony Ericsson (3%)
Anders... (3%)
Ik vind de E72 erg fijn. Heel plat, maar wel wat groter. Goed scherm, fijn toetsenbord. En doordat hij zo plat is, steek je hem ook makkelijk in je broekzak oid, hij zit niet snel in de weg. Ik gebruik internet vooral voor mijn mail en om te forummen ed. Thuis surf ik altijd over mijn eigen draadloze modem.
Wil je een QWERTY toetsenbord?

Wil je touchscreen?

Wil je er veel mee internetten?

Hoe groot moet het scherm zijn?

Ben je van plan er videos op te kijken?

Wil je er goede foto's mee maken?

Is het een probleem om de accu om de 2 dagen op te laden?

Wat is je budget?
Xionz, ik heb niet zoveel eisen. Ik wil gewoon een fijne telefoon. Als er dan toevallig internet op zit of een touch screen of wat dan ook, pas ik me wel aan. Budget is ook even niet zo van belang. Eerst eens zien wat werkt voor mij en fijn is. Daarna kijk ik wel of ik het geld er voor over heb.
Een nokia n97 mini !
iPhone !

Vrienden van me met een iPhone3Gs wachten nu op de iPhone5 die er schijnt aan te komen.

Zelf heb ik de iPhone4 met heel veel plezier en mijn vorige mobiel is de iPhone3G geweest.

Ik zou nu geen telefoon meer willen hebben zonder internet, tenzij ik een een tweede telefoon heb voor internet.
quote:SweetSummer schreef op 25 mei 2011 @ 23:52:

Een nokia n97 mini !Dan heb je geluk gehad en een versie gekregen die het wél doet. Wij verkopen ze gelukkig niet meer.
Ik wilde zelf ook nooit aan een telefoon met veel poespas. Hoefde geen internet enzo erop. Maar ik heb nu de iphone 3GS en kan niet meer zonder. Heerlijke telefoon en zo makkelijk in gebruik! Ik zeg dus die
De nokia 6300i.

Dat is wat je nu hebt, maar dan luxer toch?
I phone !! Super!
Ik heb een Iphone en op zich is het een geweldig toestel. Het heeft echt alles wat je nooit kon bedenken dat je nodig had. Mijn probleem is alleen dat ik er volkomen aan verslaafd ben. Ik lees geen boeken en tijdschriften meer; ik zit de hele dag met mijn telefoon te spelen!

Het is dus een geweldig toestel maar zwaar verslavend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven