Whatsapp iPhone ineens andere kleur

21-04-2024 20:16 53 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Sinds vandaag heeft mijn whatsapp ineens een andere kleur. Waar er voorheen onderaan bij chats blauwe tekstballonnetjes stonden, eventueel met een rood bolletje met het aantal nieuwe berichten, zijn dit nu ineens zwarte tekstballonnetjes met een groen bolletje. Ook het +-icoontje rechts bovenin om een nieuwe chat te starten is groen ipv blauw. In een chat zelf zijn de icoontjes onderin, om een foto toe te voegen of spraakbericht te sturen enz zwart ipv blauw. Ik heb niks gewijzigd, heb de nieuwste update en snap er niks van. Via Google wordt ik niet veel wijzer ook. Man en dochter met ook een iPhone en dezelfde update hebben nergens last van. Iemand die dit herkent? En vooral, hoe kan ik het weer terug zetten want dit is irritant! ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
MarindaH schreef:
25-04-2024 11:36
Ik heb 'm nu ook en vind het eerlijk gezegd een minimale verandering.
Ik ook, ik stelde me voor dat dingen op andere plekken stonden ofzo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Butterfly_fly schreef:
25-04-2024 10:28
Mij vallen dit soort details op. Ik zie de verandering zonder er bewust op te letten. Dat het nu weer veranderd is, valt dus ook snel op. Voelt meer als vanouds ;)
Ik ben van nature inderdaad totaal niet detail-oriented. Heb online status ook uitstaan, dus misschien dat ik het daarom niet in mijn hoofd had.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nova schreef:
24-04-2024 22:46
Omg, dat is inderdaad weer een kleine letter.
Beter! ;-D

Bij mij een hoofdletter...
Such fun!1

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven