wie kan me helpen?!

06-01-2013 09:40 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een antieke laptop die gemaakt moet worden, nu moet er nieuwe windows op maar ik heb nergens een cdeetje met product key....wie kan en wil me helpen??
windows 1.0 ?
quote:Francesco schreef op 06 januari 2013 @ 09:51:

windows 1.0 ?nee, gewoon windows xp of iets dergelijks, of vista...er moet gewoon een nioeuw besturingssysteem op
XP is volop op marktplaats te koop, vanaf 10 euro
quote:Francesco schreef op 06 januari 2013 @ 10:01:

XP is volop op marktplaats te koop, vanaf 10 euroja dat weet ik, ik zou hem ook gewoon kunnen laten maken...maar ik dacht ik probeer het eerst even hier
Gewoon kopen in de winkel?
Ubuntu erop.
Het is me al gelukt, ik heb een key generatr gevonden op google die werkt.

Ubuntu is linux toch? ik hoor daar meer mensen over, werkt dat handig?
quote:beelicious schreef op 06 januari 2013 @ 10:38:

Gewoon kopen in de winkel?nou nee, ik ga geen 80 euro neerleggen voor een cd'tje
weet iemand wat wifi certified betekent?
Dus eigenlijk wil je voor een dubbeltje op de eerste rang zitten?
quote:dorentje schreef op 06 januari 2013 @ 11:45:

weet iemand wat wifi certified betekent?

Dat het product voldoet aan de wifi standaarden 802.xxx ofzo

Linux is even wennen, maar best wel handig.

Probeer een knoppix, hoef je niet te installeren maar kun je vanaf een bootable cd opstarten.

http://knoppix.net/

Ik vraag me af of die key generator een blijvende oplossing is, windows moet geloof vanaf xp ook geactiveerd worden en je hebt kans dat je dan door de mand valt.
Geeft XP nog wel updates? En mocht dat zo zijn, de key generator valt dan door de mand, er zijn updates die controleren of het een legaal nummer is.
We gaan je hier natuurlijk niet helpen aan illegale software. Of je draait Linux, of je koopt een key. Meer vertellen wij hier niet. En nu wegwezen! Hup!
Windows geeft gewoon updates dus dat is allemaal goed gegaan.

Het is alleen zo'n oude laptop dat ik me afvraag of er uberhaupt wifi op zit, ik heb een aantal drivers geinstaleerd maar die lijken niet te werken.

Voor alle moraalridders onder ons, kom op zeg!
quote:Muloza schreef op 06 januari 2013 @ 12:56:

We gaan je hier natuurlijk niet helpen aan illegale software. Of je draait Linux, of je koopt een key. Meer vertellen wij hier niet. En nu wegwezen! Hup!joh, ga lekker zelf "hup!" wegwezen...
quote:dorentje schreef op zondag 06 januari 2013 11:41 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="beelicious in "wie kan me helpen?!"" class="messagelink">beelicious schreef op 06 januari 2013 @ 10:38</a>:</b>

Gewoon kopen in de winkel?</div></blockquote>nou nee, ik ga geen 80 euro neerleggen voor een cd'tje Uh je legt geen 80 euro neer voor een cdtje. Je koopt gewoon een product hoor.
Dorentje, nog updates op het andere vlak?

(Sorry, ik blijf nieuwsgierig )
Hallo?!
quote:Pinkelot schreef op 06 januari 2013 @ 14:05:

[...]

Uh je legt geen 80 euro neer voor een cdtje. Je koopt gewoon een product hoor.het product heb ik al, had alleen geen goede code...maar die heb ik nu dus wel dus probleem opgelost
quote:_Doortje_ schreef op 06 januari 2013 @ 14:07:

Dorentje, nog updates op het andere vlak?

(Sorry, ik blijf nieuwsgierig )haha nee geen updates, had nog wel een update gegeven in mn andere topic!
Dus, als je iets gewoon in de winkel koopt ben je een moraalridder? Wat maakt het jou dan als je op deze manier iets wil hebben? Een heilige?
Het maakt mij geen heilige door iets niet te kopen in de winkel, misschien wel slimmer door er geen 80 euro voor te betalen.

Iedereen die er 80 euro voor wil betalen... Be my guest, ik laat ze met rust. Maar laat mij ook met rust als ik er geen 80 euro voor over heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven