Wijziging huur doorgeven

30-11-2015 10:26 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen

Ik wil een huurwijziging doorvgeven via Mijn toeslagen(belastingdienst.nl) maar ik kan er op de site niks over vinden. Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik een huurwijziging kan doorgeven op de site van de belastingdienst?

Alvast bedankt voor de hulp xx
Je kunt de belastingtelefoon bellen, dit is een gratis nummer. Zij kunnen je helpen en eventueel de wijziging voor je doorvoeren. Dan gaat er sowieso niets fout. Het nummer is 0800 0543
quote:spookygirl schreef op 30 november 2015 @ 10:29:

Je kunt de belastingtelefoon bellen, dit is een gratis nummer. Zij kunnen je helpen en eventueel de wijziging voor je doorvoeren. Dan gaat er sowieso niets fout. Het nummer is 0800 0543

Joh, ga ik het even telefonisch doen.

Bedankt voor de tip xx
quote:spookygirl schreef op 30 november 2015 @ 10:29:

Je kunt de belastingtelefoon bellen, dit is een gratis nummer. Zij kunnen je helpen en eventueel de wijziging voor je doorvoeren. Dan gaat er sowieso niets fout. Het nummer is 0800 0543Haha, je was me net voor. Inderdaad even bellen.
Heb je al op www.toeslagen.nl gekeken en dan onder het kopje wijziging doorgeven? Daar staan volgens mij best wel wat verschillende mogelijkheden.
Dat staat gewoon op de site hoor. Maar bellen kan natuurlijk ook .
Goedemorgen Bibilientje,

Je kunt dit op mijn toeslagen heel makkelijk aanpassen, als je een DigiD hebt is dit zo gewijzigd. Binnen 8 weken krijg je een nieuwe beschikking over de huurtoeslag.
anoniem_259181 wijzigde dit bericht op 30-11-2015 11:45
Reden: Typo
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven