Word geeft bepaalde documenten niet weer

09-09-2011 16:48 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb een nieuwe laptop, en merk dat bij het overzetten van mijn documenten alleen de documenten van 2010 en ouder zijn meegekomen en niet van 2011, terwijl ik de hele map gekopieerd heb. Op de laptop zit standaard MW word starter 2010. Hoe zorg ik dat ik ook mijn recente stukken erop krijg?

Alvast dank voor de hulp!
Waar kijk je naar die nieuwe documenten? Vanuit Word of vanuit de Verkenner?
Vanuit word, maar vanuit de verkenner zie ik ze ook niet.
Als je dan in het dialoogvenster 'Openen' zit (het venster dat je ziet als je een bestand wil openen), dan zie je onderaan 'Bestandstypen' staan. Misschien staat daar 'Word 2010-documenten' o.i.d. Als je daar kiest voor 'Alle bestanden' of 'Alle Word-documenten' zou je ze moeten zien.

p.s. Ik heb hier Word XP, dus misschien dat de omschrijvingen net anders zijn.
Dank voor je reactie! Hij staat al op alle bestandstypen, dus dat is het niet :(
Als je de bestanden niet in de verkenner ziet, dan zijn ze gewoon niet gekopieerd?
Dat zou kunnen, maar ik heb de hele map gekopieerd en precies alle bestanden van 2011 zijn niet meegekomen. Da's toch raar?

Bovendien; op mijn externe harde schijf staan ze zeker weten, en die bestanden worden dus ook niet getoond.
Het lijkt me sterk dat deze bestanden ineens als verborgen staan, maar je kunt even de optie "verborgen bestanden weergeven" aanvinken bij mapopties in de verkenner.
Ik denk dat jouw bestanden wel gekopiëerd zijn, maar onzichtbaar. Heeft waarschijnlijk met de beveiliging en machtigings instellingen te maken. Je zou eigenlijk eens moeten kijken bij de bestanden op je oude laptop die je niet geopend krijgt. Je klikt op Eigenschappen (van het bestand) en dan ga je naar het tabblad Beveiliging. Je kunt een nieuwe machtiging 'Iedereen' toevoegen en deze op 'Volledig Beheer' zetten. Probeer daarna nog eens het bestand te kopiëren. Ik denk dat het dan wel lukt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven