Word geeft bepaalde documenten niet weer
vrijdag 9 september 2011 om 16:48
Hoi!
Ik heb een nieuwe laptop, en merk dat bij het overzetten van mijn documenten alleen de documenten van 2010 en ouder zijn meegekomen en niet van 2011, terwijl ik de hele map gekopieerd heb. Op de laptop zit standaard MW word starter 2010. Hoe zorg ik dat ik ook mijn recente stukken erop krijg?
Alvast dank voor de hulp!
Ik heb een nieuwe laptop, en merk dat bij het overzetten van mijn documenten alleen de documenten van 2010 en ouder zijn meegekomen en niet van 2011, terwijl ik de hele map gekopieerd heb. Op de laptop zit standaard MW word starter 2010. Hoe zorg ik dat ik ook mijn recente stukken erop krijg?
Alvast dank voor de hulp!
vrijdag 9 september 2011 om 17:08
Als je dan in het dialoogvenster 'Openen' zit (het venster dat je ziet als je een bestand wil openen), dan zie je onderaan 'Bestandstypen' staan. Misschien staat daar 'Word 2010-documenten' o.i.d. Als je daar kiest voor 'Alle bestanden' of 'Alle Word-documenten' zou je ze moeten zien.
p.s. Ik heb hier Word XP, dus misschien dat de omschrijvingen net anders zijn.
p.s. Ik heb hier Word XP, dus misschien dat de omschrijvingen net anders zijn.
zaterdag 10 september 2011 om 08:56
Ik denk dat jouw bestanden wel gekopiëerd zijn, maar onzichtbaar. Heeft waarschijnlijk met de beveiliging en machtigings instellingen te maken. Je zou eigenlijk eens moeten kijken bij de bestanden op je oude laptop die je niet geopend krijgt. Je klikt op Eigenschappen (van het bestand) en dan ga je naar het tabblad Beveiliging. Je kunt een nieuwe machtiging 'Iedereen' toevoegen en deze op 'Volledig Beheer' zetten. Probeer daarna nog eens het bestand te kopiëren. Ik denk dat het dan wel lukt.