You tube op Mac Book

27-07-2012 21:04 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sommige filmpjes op You Tube, blijven af en toe "hangen", iemand een idee hoe dit komt?
Gebeurt bij mij alleen als de internetverbinding (tijdelijk) wegvalt of trager wordt.
...
Er is hier niks met de internetverbinding..
Geen last van op mijn macbook. Is het niet gewoon een slechte internetverbinding?
Er is bijv. een filmpje dat ik een aantal keren per week bekijk, nu opeens lukt dat niet meer.
quote:miekjess schreef op 27 juli 2012 @ 21:07:

Geen last van op mijn macbook. Is het niet gewoon een slechte internetverbinding?Nee ik denk het niet...waarom kan ik het ene filmpje wel bekijken en het andere niet?
Misschien heeft je browser een update nodig?
Iedere keer als hij vast blijft zitten, dan krijg ik daaraan voorafgaand een banner met: download dit...voor een snellere mac..
quote:Gisselle schreef op 27 juli 2012 @ 21:59:

Iedere keer als hij vast blijft zitten, dan krijg ik daaraan voorafgaand een banner met: download dit...voor een snellere mac..

Dat zou ik vooral niet doen. Kun je een screenshot maken? Ik vind het eigenaardig klinken.

Op welke versie zit je van OS X?
Ik ben ook macgebruiker en bij mij hapert Youtube alleen als ik veel dingen tegelijk doe. Spelletje spelen op FB, downloaden en dan nog YT. Het ligt bij mij niet aan mijn mac maar de internet verbinding.

Is je software up to date?
Ik heb er ook last van sinds de laatste updates. Het ligt niet aan internet, ik kan films van andere websites wel streamen, maar youtube blijft bij mij ook regelmatig hangen.

Gaat het echt om het filmpje wat je wil zien, of om de muziek die bij dat filmpje zit? Anders gewoon even de muziek rippen.
Haperende streams op internet liggen niet aan je macbook, maar aan je de downloadsnelheid van je verbinding. Of aan een te kleine videokaart, maar omdat het eerst wel lukte lijkt dat me een beetje sterk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven