YouTube doet raar?
donderdag 14 mei 2015 om 18:10
Sinds kort doet YouTube raar op mijn computer! Ik zal het zo goed mogelijk proberen te omschrijven
Als ik zeg maar op een pagina kom dan zijn al de voorbeelden van de video's hetzelfde , pas als ik er met de muis overga dan wijzigen ze in het juiste voorbeeld.
Scrol ik dan naar beneden of weer terug dan zijn de voorbeelden weer allemaal hetzelfde.
Ik gebruik Firefox.
Hoop dat het een beetje duidelijk is:)
(Oh , en sorry als ik niet gelijk reageer op reacties , ben niet vaak meer op het forum.)
Als ik zeg maar op een pagina kom dan zijn al de voorbeelden van de video's hetzelfde , pas als ik er met de muis overga dan wijzigen ze in het juiste voorbeeld.
Scrol ik dan naar beneden of weer terug dan zijn de voorbeelden weer allemaal hetzelfde.
Ik gebruik Firefox.
Hoop dat het een beetje duidelijk is:)
(Oh , en sorry als ik niet gelijk reageer op reacties , ben niet vaak meer op het forum.)
donderdag 14 mei 2015 om 18:24
Misschien komt het door een add-on? Schakel alle add-ons uit om dat uit te vinden.
https://support.mozilla.o ... ox-issues-using-safe-mode
https://support.mozilla.o ... ox-issues-using-safe-mode
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
donderdag 14 mei 2015 om 18:41
Ik heb Firefox opgestart in de safe modus zoals in jouw link staat en alle stappen gevolgd.
Dus zonder de add-ons en daarna het uitschakelen van hardware acceleration.
Nu laden de pagina's in youtube normaal.
Ik kan nu kiezen om mijn drivers te updaten en de hardware acceleration weer aanzetten of het zo laten.
Ik ben met jouw link al heel goed geholpen dus ik ga hier mee verder.
Heel erg bedankt voor je reactie!
Dus zonder de add-ons en daarna het uitschakelen van hardware acceleration.
Nu laden de pagina's in youtube normaal.
Ik kan nu kiezen om mijn drivers te updaten en de hardware acceleration weer aanzetten of het zo laten.
Ik ben met jouw link al heel goed geholpen dus ik ga hier mee verder.
Heel erg bedankt voor je reactie!
zondag 17 mei 2015 om 08:56
Hmm, ik heb een ander issue met Youtube: sinds ik Youtubefilmpjes in Chrome, IE of Firefox afspeel, slaat mijn CPU praktisch altijd naar 99% en wordt de zaak zo traag als u weet wel wat. Het ding is aan alle kanten geheel up to date, inclusief alle drivers en kan de oorzaak in mijn taakbeheer en register niet terugvinden. Ook mijn virusscanner en spywarescanner kunnen niets vinden. Ook aan de cookies en browsergegevens kan het niet liggen, want die worden bij uitloggen automatisch geleegd.
Weet iemand hier een mogelijke oplossing?
Weet iemand hier een mogelijke oplossing?