zoektoch eigen design op harmonica kaart drukken

12-08-2015 16:42 4 berichten
Hallo dames,

Mijn man heeft zelf een ontwerp voor het geboortekaartje gemaakt en nu willen wij dit op een harmonica (3 luik) kaart laten drukken (achterzijde zal wit blijven)

nu zoek ik een een drukker die een harmonica kaart van 15x15x15 kan drukken, met 3 vlakken dus. Dit is de grote waarop het kaartje nu gemaakt is.

Is er iemand die ervaring heeft met het laten drukken van kaarten en misschien mij een goede drukker/website kan aanraden?

Alvast bedankt maar weer!!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan na een snelle google actie alleen een drieluik carré van 135 mm vinden. Met die website heb ik overigens wel goede ervaringen.

Als het per se 150 mm moet zijn dan gewoon even informeren bij deze of een andere drukker?
Ja dat ben ik nu bij een paar ook aan het doen, en misschien naar een drukkerij in de buurt maar heb het idee dat het veel duurder is
Kun je niet bij wat drukkerijen of wellicht een copy shop binnen lopen en informeren naar de mogelijkheden en een offerte aanvragen?

En iets bij een drukkerij drukken is meestal duurder dan een copy shop of online gebeuren maar je krijgt vaak ook betere service en je kunt vragen om een drukproef. Is die niet goed kun je nog aanpassingen aangeven voordat het daadwerkelijk gedrukt wordt. En je kunt natuurlijk altijd proberen een beetje te onderhandelen over de prijs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven