Zooplus.nl duurder geworden?

14-10-2013 21:20 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde hier laatst wat kattenspeeltjes bestellen.

Nu zag ik dat je minimaal 15 euro moet bestellen.(was eerst niet zo dacht ik)

En dat je pas bij 30 euro alles gratis verzonden krijgt (was eerder bij 19 euro)
Tja, dat is een manier van bezuinigen. Doen heel veel kleine webwinkels.
Zooplus.nl is anders niet bepaald klein! Je kan ook via zooplus.de bestellen. Is ook al snel met gratis verzenden en goedkoper dan de Nederlandse.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 14 oktober 2013 @ 21:21:

Tja, dat is een manier van bezuinigen. Doen heel veel kleine webwinkels.

Zooplus kan je volgens mij geen kleine webwinkel noemen.

Het schijnt , heb ik gehoord van een vriendin, dat ze zelfs mede)eigenaar van premium voermerk Royal Canin zijn..
quote:miedo schreef op 14 oktober 2013 @ 21:23:

[...]

Zooplus kan je volgens mij geen kleine webwinkel noemen.

Het schijnt , heb ik gehoord van een vriendin, dat ze zelfs mede)eigenaar van premium voermerk Royal Cain zijn..Aha, de hondenbrok maffia, dat zou het idd verklaren.
Nou ja, niet alleen kleine webwinkels doen het natuurlijk. Albert heeft het ook gedaan.
quote:deejee83 schreef op 14 oktober 2013 @ 21:23:

Zooplus.nl is anders niet bepaald klein! Je kan ook via zooplus.de bestellen. Is ook al snel met gratis verzenden en goedkoper dan de Nederlandse.Goede tip, bedankt.
Bedankt voor de DE tip!
Ook de bulkkorting die ze altijd gaven is van 5 naar 3% gegaan.
Was toch altijd al dat ze pas gratis verzenden vanaf 19 euro?
Who lit the fuse on your tampon?
quote:moondust schreef op 14 oktober 2013 @ 21:49:

Was toch altijd al dat ze pas gratis verzenden vanaf 19 euro?Klopt, nu bij zooplus.nl pas gratis verzenden vanaf 30 euri..
Goed moment om eens naar de lokale dierenwinkel te gaan. Als je alles via internet bestelt zijn er straks geen winkels meer. En waar moet oma zonder PC dan naar toe voor haar kattensnoepjes?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:moondust schreef op 14 oktober 2013 @ 21:49:

Was toch altijd al dat ze pas gratis verzenden vanaf 19 euro?

Ja dat zegt TO. Dat bedrag is nu wat hoger.

Maakt mij persoonlijk weinig uit. Bestel altijd voor minstens ¤100 zodat ik ook de bulkkorting krijg.
quote:merano schreef op 14 oktober 2013 @ 21:51:

Goed moment om eens naar de lokale dierenwinkel te gaan. Als je alles via internet bestelt zijn er straks geen winkels meer. En waar moet oma zonder PC dan naar toe voor haar kattensnoepjes?Ik ga tegenwooridg al naar de lokale dierenwinkel voor kattenvoer (select gold van de Jumper), maar ik ben op zoek naar keiharde , liefst van kokos gemaakte speelballen voor katten.
Tja Merano. Als de plaatselijke winkel mijn merk verkocht...

En waar moet oma zonder PC dan naar toe voor haar kattensnoepjes?

Misschien kan oma ze zelf gaan bakken?

Staat vast wel een recept in de libelle ofzo
Who lit the fuse on your tampon?
Mijn bestelling (gisteren gedaan) was trouwens niet duurder.

Voer, snoepjes en kattenbakvulling.
Mijn bestelling via DE was 60.77. via NL 67.27. Maar... hij pakt de gratis verzending niet vanuit DE. Nu heb ik dus weer een aantal dingen geschrapt omdat dat eigenlijk extras zijn. Dus zou met gratis verzending goedkoper uit zijn uit DE. Maar dat lukt dus niet.. Hoe doe jij dat DeeJee?

Goed moment om eens naar de lokale dierenwinkel te gaan. Als je alles via internet bestelt zijn er straks geen winkels meer. En waar moet oma zonder PC dan naar toe voor haar kattensnoepjes?

Bij de intratuin betaal ik voor dezelfde zak voer meer dan 20 euro extra, plus benzinekosten en slepen. De jumper is ook duurder en de andere dierenwinkels hebben voornamelijk de kleinere zakken, waardoor ik helemaal duurder uit ben.

Voor zover ik me kan herinneren was gratis verzenden altijd vanaf 29 euro. Wel krijg ik nu mailtjes dat ze me missen en daarbij een paar% extra korting als ik terugkom. Maar mijn kat knaagt nu ook weer niet zoveel voer weg dat ik er elke maand moet bestellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven