Wie geeft mij een schop onder mijn hol?

16-09-2020 11:47 63 berichten
Hallo allemaal,

Het is de bedoeling dat ik vandaag plaatsneem op mijn snorretje ;-D en naar Delft rij om aldaar een vloerkleed te kopen, deze op mijn snorretje te binden en de weg terug naar huis te berijden.
Ik wil het kleed heel graag en kan niet wachten om er mijn kamer nog mooier mee te maken, maar ik kan de moed niet vatten om aan de dag te beginnen en de daad bij de wens te voegen, dus vraag ik jullie om mij met straffe woorden te motiveren en als dat niet lukt mij dus gewoon de deur uit te schoppen.
Mijn dank daarvoor zal als een sterrenwolk over dit forum zweven. :-D
Alle reacties Link kopieren
Wat mooi! Kleurt ook heel mooi bij je bank.
Goed dat je gegaan bent, dan kun je nu genieten 😁
bartjes schreef:
16-09-2020 16:49
Wat mooi! Kleurt ook heel mooi bij je bank.
Goed dat je gegaan bent, dan kun je nu genieten 😁
Genieten komt misschien nog, nu moet ik er eigenlijk alleen maar om lachen, want het is echt veel heftiger dan op de foto. :D
Alle reacties Link kopieren
Ik zal je vertellen, mijn ouders hadden zo'n soort tapijt. Toen ze overleden waren heeft ie nog een tijd bij mijn zoon in huis gelegen. Uiteindelijke wilden zij ervan af. Wij konden hem toen ook niet kwijt dus het tapijt is verkocht. Achteraf spijt van gehad want hij had nu ook prima in ons nieuwe huis gepast. En ik heb ook een rode bank!
Het staat prachtig Cateautje, echt. Word je toch vrolijk van, al die kleuren,
Elizabethie schreef:
16-09-2020 16:58
Ik zal je vertellen, mijn ouders hadden zo'n soort tapijt. Toen ze overleden waren heeft ie nog een tijd bij mijn zoon in huis gelegen. Uiteindelijke wilden zij ervan af. Wij konden hem toen ook niet kwijt dus het tapijt is verkocht. Achteraf spijt van gehad want hij had nu ook prima in ons nieuwe huis gepast. En ik heb ook een rode bank!
Het staat prachtig Cateautje, echt. Word je toch vrolijk van, al die kleuren,
Ja, die achterafspijt hè, dat kan echt knagen.


Blij dat je mooi vindt. Door de heftigheid moet ik nog eventjes wennen.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, dat was zeker een tochtje waard. :heart:

(Welke zooi? En ik heb nu zin in chips) :proud:
Been there, done that, got the T-shirt.
Apatura schreef:
16-09-2020 17:02
Wauw, dat was zeker een tochtje waard. :heart:

(Welke zooi? En ik heb nu zin in chips) :proud:
Het was sowieso een heerlijk en gezellig tochtje, met veel contacten in die korte tijd. :D

Da's mijn op de bankhangzakchips. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Gaaaaaf Cateau!!! :heart:
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
CaroMamaVanMaik schreef:
16-09-2020 17:08
Gaaaaaf Cateau!!! :heart:
Leuk! :-D
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, het maakt niet uit in welk topic, ik mis steeds foto's van je interieur .. :'-(
Alle reacties Link kopieren
Elizabethie, ik heb zo'n kleed te koop staan op marktplaats, misschien iets voor jou?
Alle reacties Link kopieren
rene28 schreef:
16-09-2020 19:49
Elizabethie, ik heb zo'n kleed te koop staan op marktplaats, misschien iets voor jou?
Lief dat je aan me denkt! Dank je, ik heb net vorige week een kleed gekocht! Iets totaal anders maar ja, man moet het ook mooi vinden natuurlijk :-D
Cateautje schreef:
16-09-2020 12:38
Zooo, ik ben schoon, heel en gestreken.

Dank allen, voor de motivatie.

Wat een muts ben ik toch ook.


Ik ga, doei!!!
Nee, je bent geen muts, je bent een topper! Je bent opgestaan, onder de douche gegaan en op je snorretje gestapt. En je hebt het resultaat met ons gedeeld dus hebt ook nog sociaal gedaan. Dit was een opper-topper-dag :heart: :cheer:
froufrou80 schreef:
16-09-2020 19:54
Nee, je bent geen muts, je bent een topper! Je bent opgestaan, onder de douche gegaan en op je snorretje gestapt. En je hebt het resultaat met ons gedeeld dus hebt ook nog sociaal gedaan. Dit was een opper-topper-dag :heart: :cheer:
:-D

Zonder mezelf tot muts te verklaren was het waarschijnlijk nooit zover gekomen.

Het was zeker een opper-topper-dag, want veel contacten gehad met mensen en die waren allemaal even hartelijk. Ik was vergeten hoe leuk ik dat ook alweer vind. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven