'Grenzeloos Verliefd'
maandag 17 maart 2008 om 23:09
Vanavond is de eerste aflevering van het NET5-programma 'Grenzeloos Verliefd': Nederlandse vrouwen die in het buitenland verliefd worden en emigreren.
De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.
Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.
Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?

dinsdag 21 november 2017 om 22:35
Zeer vaag idd eerst geeft ze carrière op en nu gaan ze juist wel weer voor haar carrière.
Zal nog vaak veranderen gok ik.

donderdag 23 november 2017 om 12:28
Ja vond ik ook.Zalmsnipper schreef: ↑21-11-2017 22:31Hij klinkt niet Australisch.. .eerder een Nederlander die Engels spreekt.
Wel een leuk stel maar inderdaad erg wispelturig. Ik hoop dat ze hetzelfde pad blijven lopen met alle wisselingen die nog gaan komen.
dinsdag 28 november 2017 om 19:49
Ben gestopt met kijken toen je dat verhaal kreeg van die meid van 26 ofzo die bij een Afrikaanse man en zijn vrouw ging wonen
Ze lieten haar daar gewoon keihard werken en ze was elke keer ziek
Zij zagen haar gewoon als een werkkracht ofzo wtf en zij bleef daar maar heen gaan... Volgens mij hield ze niet eens van die man
Toen ze vroegen aan haar waar ze meer van hield, van die man of van het land, zei ze het land...
Echt super raar
En die vrouw van die man vond het natuurlijk allemaal wel prima want het werk dat die meid deed hoefde zij niet te doen en ze was af en toe even van die man af
Begrijp me niet verkeerd, iedereen moet gewoon doen wat goed voelt, maar ik vond het wel triest voor die meid omdat ze telkens ziek was en toch bleef lachen en steeds terugging naar die mensen terwijl ze niet eens echt verliefd was\
Meer verliefd op het land
Ben benieuwd of dat standhoudt of dat die meid spijt krijgt.... Kan toch bijna niet anders
Ze lieten haar daar gewoon keihard werken en ze was elke keer ziek
Zij zagen haar gewoon als een werkkracht ofzo wtf en zij bleef daar maar heen gaan... Volgens mij hield ze niet eens van die man
Toen ze vroegen aan haar waar ze meer van hield, van die man of van het land, zei ze het land...
Echt super raar
En die vrouw van die man vond het natuurlijk allemaal wel prima want het werk dat die meid deed hoefde zij niet te doen en ze was af en toe even van die man af
Begrijp me niet verkeerd, iedereen moet gewoon doen wat goed voelt, maar ik vond het wel triest voor die meid omdat ze telkens ziek was en toch bleef lachen en steeds terugging naar die mensen terwijl ze niet eens echt verliefd was\
Meer verliefd op het land
Ben benieuwd of dat standhoudt of dat die meid spijt krijgt.... Kan toch bijna niet anders
groetjes, slagtandje

dinsdag 28 november 2017 om 19:54
Nou Slagtandje, volgens mij hield ze van beiden, het land én hem.
En was ze best heel gelukkig daar ondanks haar zwakke gestel.
Natuurlijk ziet dat er zorgelijk uit, haar gezondheid onder die omstandigheden, maar zij wilde dit zelf graag - voelde zich er helemaal thuis en geborgen. Dus wie zijn wij, of jij in dit geval, om daar (zo) over te oordelen?
En was ze best heel gelukkig daar ondanks haar zwakke gestel.
Natuurlijk ziet dat er zorgelijk uit, haar gezondheid onder die omstandigheden, maar zij wilde dit zelf graag - voelde zich er helemaal thuis en geborgen. Dus wie zijn wij, of jij in dit geval, om daar (zo) over te oordelen?
dinsdag 28 november 2017 om 19:59
Courage-- ik had een beetje het idee dat ze hem meer zag als een toegangspoort tot een levensstijl die ze graag wilde, namelijk die Afrikaanse levensstijl
En zoals ik al zei vind ik dat iedereen gewoon moet doen wat goed voelt
Ik judge haar niet op een negatieve manier maar ik maak me wel zorgen om haar gezondheid enzo.
Als dat mijn dochter was dan zou ik echt niet kunnen slapen van de zorgen niet omdat ze iemands tweede vrouw is of omdat haar man zwart is of omdat ze in Afrika woont ofzo maar voornamelijk door haar gezondheid en doordat ze zichzelf heel erg laat uitputten. En ik weet niet of die man wel goed genoeg op haar let, qua gezondheid
Ze mag het best eens rustig aandoen
En ze was ook zoveel afgevallen, vond het naar om te zien
Hoop dat alles goed is met haar en dat er op haar gelet wordt
En zoals ik al zei vind ik dat iedereen gewoon moet doen wat goed voelt
Ik judge haar niet op een negatieve manier maar ik maak me wel zorgen om haar gezondheid enzo.
Als dat mijn dochter was dan zou ik echt niet kunnen slapen van de zorgen niet omdat ze iemands tweede vrouw is of omdat haar man zwart is of omdat ze in Afrika woont ofzo maar voornamelijk door haar gezondheid en doordat ze zichzelf heel erg laat uitputten. En ik weet niet of die man wel goed genoeg op haar let, qua gezondheid
Ze mag het best eens rustig aandoen
En ze was ook zoveel afgevallen, vond het naar om te zien
Hoop dat alles goed is met haar en dat er op haar gelet wordt
groetjes, slagtandje